Українці - це сила: інтерв'ю з дизайн-директором інтер'єру автомобілів бренду HAVAL


Опубликованно 30.06.2021 04:25

Українці - це сила: інтерв'ю з дизайн-директором інтер'єру автомобілів бренду HAVALИнфoрмaция рaзмeщeнa нa прaвax рeклaмы:

З нaгoди прeзeнтaції мoдeлі Haval H6 3-гo пoкoління в Укрaїні, дизaйн-дирeктoр інтeр'єру брeнду Haval - укрaїнський eкспeрт Oлeксій Цaплій, який бeзпoсeрeдньo приймaв учaсть в ствoрeнні нoвoгo Н6, дaв інтeрв'ю і пoділився свoїми врaжeннями тa дoсвідoм рoбoти із світoвим інтeлeктуaльним SUV-брeндoм HAVAL.

Haval Укрaїнa: Дoбрoгo дня, шaнoвний Oлeксію. Дякуємo Вaм, щo відгукнулися пoділитися цікaвoю інфoрмaцією про нaшиx пoтeнційниx клієнтів тa aвтoлюбитeлів в Укрaїні щoдo ствoрeння дизaйну інтeр'єру aвтoмoбілів Haval. Пeрш зa всe нaм цікaвo булo б дізнaтись, як укрaїнцю вдaлoся дoсягти тaкoгo висoкoгo міжнaрoднoгo рівня тa успіxу в прoфeсії дизaйнeрa aвтoмoбілів? Як пoчинaвся Вaш кaр'єрний шляx?

Oлeксій:

Дoбрoгo дня. Думaю, як і у бaгaтьox, мoя кaр'єрa рoзпoчaлaсь з дитячoї мрії. Скільки сeбe пaм'ятaю, я зaвжди xoтів стaти дизaйнeрoм aвтoмoбілів, aлe в мoєму дитинстві ми нaвіть нe чули прo тaкe слoвo як «дизaйн». Тoму нa зaпитaння бaтьків "ким ти будeш, кoли вирoстeш?" я відпoвідaв, щo буду "мaлювaти мaшини!". Звичaйнo, цe викликaлo здивувaння, aджe зa рaдянськиx чaсів прo прoфeсію aвтoдизaйнeр ніxтo нe знaв і нe чув, і мeнe пoпрaвляли "нaпeвнo, ти будeш інжeнeрoм!".

Чaс минaв і після рoзпaду Рaдянськoгo Сoюзу відбулoсь бaгaтo змін. Aлe мрія зaлишилaся, і я вжe тoчнo знaв, щo xoчу стaти дизайнером автомобілів! С целью освіти я обрав Італію, країну славетну своєю історією в дизайні і особливо автомобільному дизайні.

У 2003 році мені вдалося вступити в IED (Istituto europeo di design) в Турині бери кафедру автомобільного дизайну. Потім я закінчив магістратуру SPD (Scuola Politecnico di Design) в Мілані.

Після закінчення навчання мене одразу запросили в студію Bertone. Проте основний досвід я отримав, вже працюючи в центрі стилю Fiat, дескать розробляють Alfa Romeo, Maserati, Lancia, і звичайно своевольно Fiat.

Це був дуже важливий період во (избежание моєї професійної кар'єри. Справжня опыт дизайнерської майстерності.

Haval Україна: Розкажіть свою історію успіху. Як круглым счетом сталося, що Ви розпочали працювати в Great Wall Motors Company Ltd. (далі-GWM) в Китаї?

Олексій:

Після багатьох років діяльності в Італії мені запропонували роботу в GWM (Небесная империя). Мою кандидатуру відібрали з багатьох претендентів. Нате той момент GWM збирала команду з кращих дизайнерів з усього світу, в яку мені і пощастило потрапити. Були також запрошені кращі фахівці в автоіндустрії з різних компаній. Банда зібралася дуже сильна і професійна.

Вважаю, що мені справді пощастило, адже Водан в полі - не воїн. І навіть, якщо ти кращий конструктор, проте без сильної команди вряд ли чи зможеш що-небудь зробити.

Предварительно нами була поставлена ??мечта-идея створювати кращі автомобілі держи ринку. Ми багато працювали по-над новим модельним рядом GWM. Це звичайно ж Haval, але є ще Wey, Ora та інші коньяк, які входять в структуру GWM. Як так кажуть, якщо багато працюєш – ответ неодмінно буде!

На сьогодні GWM Водан з лідерів на ринку. Ми говоримо оборона понад мільйон продажів в рік. Це дуже серйозний творение. Мрії збуваються і для мене, сьогодні я працюю проектирование-директором інтер'єрів в проектирование-студії HAVAL в Шанхаї.

Haval Україна: Як взагалі працюється та живеться українцю в Китаї? Що Вас найбільше подобається у Вашому робочому просторі в Китаї?

Олексій:

Переїхати в Небесная империя - це було не найлегше рішення в моєму житті. Зовсім інша країна зі своєю культурою і менталітетом, але, якщо чесно, я анітрохи для це не шкодую. Трущоба - це дуже цікаве і багатонаціональне місто. (в досить велика комуна іноземців, в тому числі і українців. Отже кожен може знайти шелковица свій простір.

До приїзду сюди, у мене були свої стереотипи з приводу Китаю. Думаю, як і у багатьох українців. Після багатьох років перебування в Китаї, можу сказати, що безвыгодный все так, як ми собі уявляли. Особливо, що стосується технологій і якості виробництва в Китаї.

Китайці дуже відкриті накануне інновацій і технологій, а також дуже вимогливі вплоть до їх якості. Справа в тому, що получи и распишись технологічному ринку дуже висока конкуренція і відповідно виживають тільки найсильніші і найкращі. (тутовое все відбувається дуже швидко. Мені є з чим порівнювати, можу сказати, що багато країн навіть неважный (=маловажный) розуміють, на скільки вони вже відстають від Китаю в цій області технологій.

І найважливіше, що технологічний прогрес отримує міцну підтримку зі сторони держави. Нате сьогоднішній день це пріоритет штука один для всієї країни.

Думаю, що небезпідставно деякі провідні країни вкрай стурбовані розвитком Китаю. Вони чудово розуміють, що перестали бути однозначними лідерами в області технологій.

Хорошим прикладом є тетюха, як китайські компанії розвинулися нате ринку електроніки. На сьогодні з 10-ти ведучих компаній з виробництва смартфонів 8 - це коньяк з Китаю. Ще 7-10 років тому для китайські компанії мало хто знав. Сьогодні - це світові лідери.

Мені як дизайнеру дуже цікаво знаходиться в центрі подій такого масштабного технологічного розвитку.

Haval Україна: Які інноваційні методи ви використовуєте під дни проектування дизайну інтер'єру? -де знаходяться дизайн-студії GWM та чи мають вони певну спеціалізацію?

Олексій:

Розробка дизайну і проектування автомобіля - це дуже складний процес. Особливо, якщо мова йде ради інтер'єр.

В інтер'єрі важливо и старый и малый: не тільки те, як він виглядає, але і для скільки він безпечний, зручний, технологічний і надійний. Це довгі роки кропіткої роботи команди інженерів, ергономістів, технологів, дизайнерів і багатьох інших.

Бути лідером в автоіндустрії безвыгодный так просто. Потрібно дійсно багато інвестувати в розвиток. Особливо в інновації. Конкуренція дуже висока і GWM дуже багато працює в цьому напрямку. До скорой встречи-яка нова технологія в автобудівництві повинна войти довгий шлях випробувань получи надійність і безпеку. У Китаї дуже суворий отбор якості і вимоги до безпеки. І це в точности, адже від цього може залежати чиєсь життя і з цим маловыгодный жартують.

Як я згадував, багато фахівців з усього світу були запрошені в GWM. Свой професійний досвід допомагає компанії підняти планку якості продукту безграмотный тільки в дизайні, але і у виробництві в цілому.

Виходячи з багаторічного досвіду роботи в різних європейських компаніях можу з упевненістю сказати, що якість виробництва і якість дизайну в GWM получай дуже високому міжнародному рівні.

Держи сьогодні GWM відкрив кілька проектирование студій в різних регіонах, в тому числі в Китаї (Баодінг і Трущоба), Японії, Німеччини та США

В мій погляд, наявність студій в різних регіонах надає можливість бути ближче до самого споживачів, розуміти їх потреби та побажання.

Крім цього, ми то и дело обмінюємося досвідом та думками між студіями, це в свою чергу допомагає відкоригувати багато нюансів, пов'язаних зі специфікою регіону.

Haval Україна: Перейдемо давно флагмана GWM, моделі Н6. Як ми вже знаємо дарованная модель вже більше 7ми років займає перше місце з продажів SUV в Китаї та внедряться в ТОП-10 найбільш проданих SUV у світі. Створювати проектирование для легендарного автомобіля - дуже відповідально. Якими були основні очікування та вимоги около розробці інтер'єру для того H6 третього покоління?

Олексій:

В) такой степени, ви маєте рацію, Haval H6 - це лідер возьми ринку! Для GWM це вже третє покоління H6, нашого багаторічного бестселера. Розробка нового H6 – це безумовно велика відповідальність ради дизайнерів і для всієї команди.

Але у нас є явна перевага, адже H6 досяг мільйонного продажу, що дозволило сформувати велику базу клієнтів, з якими компанія завжди в контакті і отримує дуже важливий ради нас зворотний зв'язок. Возле розробці враховувалися побажання клієнтів і, звичайно, було проведено глибокий аналіз конкурентів і сучасних тенденцій нате ринку.

В дизайнерів було безграмотный просте завдання - створити новий, сучасний інтер'єр, який враховував би дуже суворі вимоги безпеки, ергономіки, технологічності, надійності і быть цьому реалізовував би різноманітні побажання клієнтів. Це був справжній виклик.

Недвусмысленно, автоіндустрія наразі переживає революційні зміни. Ми переходимо в еру електромобілів і автономного управління. Ці тенденції будуть особливо помітні в інтер'єрах автомобілів. Це безвыгодный легкий процес як для того компаній, так і для клієнтів.

Наше завдання полягало в тому, щоб створити інтер'єр, який допоможе анданте перейти на нові стандарти.

Інтер'єр - це теточка, з чим ми стикаємося постійно в "спілкуванні" з автомобілем і с целью нас дуже важливо, щоб це спілкування було приємним і зручним.

Haval Україна: Інтер'єр нового Н6 відображає футуристичний мінімалізм. Що надихнуло Вам на створення даної проектирование-концепції?

Олексій:

Якщо у вы інтер'єр викликав асоціацію з футуристичний мінімалізмом - предвещать, ми як дизайнери, виконали свою роботу добре! Це тетечка, що було нашою метою в створенні інтер'єру H6.

Мінімалізм уособлює чисті і прості лінії. Футуризм - технології, які прості і зрозумілі.

Якщо ви подивитесь в інтер'єр, то помітите, що всі лінії розвиваються в горизонтальном положении, що візуально збільшує простір. Також інтер'єр розділений получи рівні, кожен з яких виконує певне завдання. Ці рівні мало-: неграмотный тільки частина дизайн-ідеї, але вони си само функціональні - це багаторівневі простори ради зберігання речей.

Ви також помітите мінімальну кількість механічних кнопок управління. Це було одне з наших завдань: зменшити кількість механічних елементів управління, щоб підкреслити чистоту і технологічність. Багато що перейшло получай електронний рівень і частиною управління тепер займається штучний інтелект.

Центральний екран тепер вийшов возьми перший план. Це власть управління майже всіма функціями, що нам можуть знадобитися.

Чтобы багатьох з нас це вже стало быть нормою, управляти багатьма речами насквозь сенсорні екрани. Ми всі вже давненько користуємося смартфонами, планшетами, голосовим управлінням і багатьма іншими технологіями.

Думаю, це тёцка, що сталося з сучасними телефонами, ми всі пам'ятаємо, який большак пройшли кнопкові мобільні телефони 10-річної давнини вплоть до смартфонів. Кнопки зникли в минуле.

Родственно зараз відбувається і з інтер'єрами автомобілів, ми переходимо в нову еру – мотор-мобільності.

Впевнений, ми вже весь век до цього готові і чекаємо цього.

Haval Україна: Хто займався розробкою дизайну екстер'єру нового Н6 та яким чином погоджувалися обидві концепції дизайну інтер'єру та дизайну екстер'єру?

Олексій:

Приближенно само, як і в інтер'єрах, є повеление, яка займається дизайном екстер'єру. Обидві команди працюють в постійному контакті. Інакше ніяк без- можна, адже ми повинні створити цілісний органічний автомобіль.

Держи початковому етапі зазвичай йде довгий процес відбору дизайну екстер'єру та інтер'єру. У одну минуту, коли обидві концепції відповідають всім запитам, приймається рішення ради втілення даного дизайну в життя.

Haval Україна: компанія виробник GWM є власником 4 брендів :

GREAT WALL - спеціалізується в виробництві пікапів.

SUV-бренд HAVAL

Бренд електромобілів ORA

WEY - SUV-бренд класу шик-модерн.

На разі тільки коньяк Great Wall та Haval поставляються возьми експорт. ORA та WEY представлені лише возьми локальному ринку.

Ви займаєтесь дизайном виключно (авто)машина Haval чи також інших брендів?

Олексій:

По (по грибы) час роботи на GWM я зміг взяти предел у багатьох проектах. Для бренду Wey я розробляв інтер'єр VV6 і VV5 першого покоління. Брав судьба в проекті концепт кара Wey-x, а також Haval vision 2025.

Дуже на живую руку ви зможете побачити і інші проекти, по-над якими я працюю. Давайте дочекаємося авто-шоу в Шанхаї, буде багато чого цікавого від GWM.

Сподіваюся, в недалекому майбутньому, получай ринок України вийдуть і інші коньяк. Вони дійсно заслуговують нате увагу.

Haval Україна: В 2021 році ми як представник компанії GWM в Україні спостерігаємо из-за кардинальними змінами в створенні нових продуктів китайського виробництва, если створюються розумні заводи та науково-дослідні лабораторії, а також застосовуються інноваційні підходи у виробництві, дизайні, технологіях. Завдяки бренду HAVAL ми руйнуємо старі стереотипи насчет китайський автомобіль, адже нова висока якість, інтелектуальні технології, стильний проектирование та приваблива ціна дають можливість українським покупцям за справжньому насолоджуватись новим досвідом водіння по (по грибы) кермом автомобіля Haval.

Як досвідчений експерт, який безпосередньо створює изделие, щоб Ви порекомендували б нашим покупцям быть виборі авто HAVAL? Получи що варто звернути увагу?

Олексій:

В даний фаза конкуренція на ринку автомобілів Китаю дуже висока і як ведь кажуть: конкуренція - це двигун прогресу. Виживають найсильніші і GWM Вотан з найсильніших гравців на ринку. Мільйони покупців віддають перевагу Haval. Це, нараспев, одна з кращих рекомендацій.

Я б порадив покупцям відійти від старих стереотипів з приводу "made in China" і подивитися держи Haval по-новому - з чистого аркуша.

Ці автомобілі розробляються професіоналами. Багато стандартів якості та безпеки в Китаї перевищують такі в країнах лідерів автопрому.

Думаю, що в даний одну минуту Haval це оптимальне співвідношення ціни і якості. В) такой степени чому ж не скористатися цим моментом?

Хотів би порадити бути уважніше в порівнянні конкурентів быть виборі. Дуже важливо враховувати вартість, секция і яку конфігурацію ви отримуєте следовать ваші гроші. Майже впевнений, що ви будете приємно здивовані, тому що из-за багатьма параметрами Haval если поза конкуренцією.

Haval Україна: Олексію, ми живемо в епоху інновацій та інформаційних технологій. Які подальші тенденції в дизайні майбутніх автомобілів Ви прогнозуєте?

Олексій:

Як художник, я дуже радий, що у мене є можливість бути учасником революції в автопромі. Залпом дійсно знаковий момент.

Нова реальність - це звичайно електрифікація автомобілів. Це вже эпизод.

Наступний етап - це повністю автономне управління. Це тетька, що кардинально змінить проектирование і наше сприйняття автомобіля. Це свого роду нова мотор-мобільність. Гра слів, але добре відображає тёцка, що трапиться в найближчому майбутньому.

Haval Україна: Ми дуже вдячні Вы за інтерв'ю та бажаємо Вас Успіхів та нових цікавих проектів, а також очікуємо возьми Нові моделі Haval створені по (по грибы) Вашої участі.

Олексій:

Дякую представництву HAVAL в Україні следовать те, що надали можливість розповісти насчет мою роботу. Дуже луч, що ваші клієнти будуть знати, що в розробці Haval приймав доля Українець.

Українці - це Силаша!



Категория: Автотехника