У Німеччині місцевій владі дозволили вводити заборону на дизельні автомобілі


Опубликованно 03.03.2018 05:10

У Німеччині місцевій владі дозволили вводити заборону на дизельні автомобілі

Вищий федеральний адміністративний суд Німеччини дозволив міській владі вводити заборону на в'їзд дизельних автомобілів заради зниження рівня забруднення повітря оксидами азоту.

Це рішення вищого суду є дозволом для десятків муніципалітетів, які борються з надмірним рівнем діоксиду азоту, що виділяється головним чином дизельними автомобілями. В той же час воно зачіпає інтереси понад 10 мільйонів власників транспортних засобів в Німеччині і може викликати хвилю подібних рішень в інших країнах Європейського Союзу.

До дизельного скандалу, що розгорівся у вересні 2015 року, майже половина продажів у Німеччині припадала на дизельні автомобілі. За кілька років, незважаючи на старання автовиробників, вони впали на третину.

Вже зараз деякі міста Німеччини намагається обмежити кількість дизельного транспорту. Як повідомило з посиланням на сенатора Йенса Керстана видання Magazin, влади Гамбурга, другого за величиною міста Німеччини, заявили, що протягом декількох років намір заборонити рух дизельного транспорту на двох вулицях.

Рішення Вищого федерального адміністративного суду посилює тиск на автовиробників, змушуючи модернізувати старі дизельні моделі. За даними консалдинговой фірми Evercore ISI, це може коштувати галузі 14.5 мільярдів євро (17.9 млрд. доларів США). Ще більші втрати у вигляді нових штрафів можуть обрушитися на виробників дизельних авто в 2021 році, коли набудуть чинності нові, ще більш жорсткі норми викидів вуглекислого газу.

«Автовиробники створили цю проблему, і ми не можемо дозволити їм ухилитися від відповідальності», - сказала міністр охорони довкілля Німеччини Барабара Хендрікс. «Нам потрібні не тільки оновлення програмного забезпечення, але і технічні модифікації дизельних автомобілів, які значно знижують викиди оксиду азоту, щоб ми могли продовжувати їздити в містах».

Згідно з правилами ЄС, країни Європейського Союзу повинні були до 2010 року знизити рівень забруднення до 40 мікрограмів на кубічний метр, але навіть через майже вісім років показник забруднення в Штутгарті, де розташовані штаб-квартири Mercedes-Benz і Porsche, в два рази вище норми. Не досягли необхідного рівня ще близько 65 міст Німеччини.



Категория: Автотехника