Женева 2018: представлений компактний кросовер Lexus UX


Опубликованно 15.03.2018 01:20

Женева 2018: представлений компактний кросовер Lexus UX

У Женеві представлений серійний кросовер Lexus UX. Самий компактний кросовер японської марки оснащений гібридною силовою установкою і системою повного приводу.

Lexus UX побудований на базі однойменного концепту, представленого компанією восени 2016 року на Паризькому автосалоні. Концепт-кар відрізнявся агресивним дизайном, від якого серійного кросовера тільки великі задні ліхтарі, які нараховують не менше 120 окремих світлодіодів. В екстер'єрі новинки немає гострих і ламаних ліній, у задніх дверей з'явилися традиційні ручки, а передню частину прикрашає фірмова решітка радіатора. У кузові використані композитні матеріали (кришка багажного відділення) і алюміній (двері, крила, капот). Спеціально для UX були розроблені легкосплавні колісні диски діаметром 17 і 18 дюймів з поліпшеною аеродинамікою.

За словами головного інженера проекту Чікі Како, автомобіль орієнтований на тридцятирічних жителів міст. Габаритна довжина моделі - 4495 мм, ширина - 1840 мм, висота - 1520 мм. Розмір колісної бази - 2640 мм. Новий компактний крос вийшов на 145 мм коротше, на 5 мм вже і на 125 мм нижче колишнього володаря цього титулу - кросовера Lexus NX. На 20 мм менше у UX і відстань між осями.

Lexus UX - перша модель компанії, в якій використана платформа GA-C, розроблена Toyota для компактних автомобілів. Спереду - стійки McPherson, ззаду - двоважільна підвіска, у всіх версій звичайні пружини. Та ж платформа, що лежить в основі кросовера Toyota C-HR, гібрида Toyota Prius і нового Auris.

Lexus представила дві модифікації кроссовера: 200 і 250h. Базовий кросовер Lexus UX 200 укомплектований новим 171-сильним 2.0-літровим атмосферним мотором Dynamic Force зі ступенем стиснення 13:1 і термічним ККД 40%. Поєднується двигун з новою трансмісією - варіатором, об'єднаним з механічною першою передачею.

Гібридний варіант - Lexus UX 250h - оснащений силовою установкою четвертого покоління, у складі якої той же новий мотор Dynamic Force, але із збільшеною до 14:1 ступенем стиснення і зниженою до 145 к. с. потужністю. Мотор доповнено варіатором, комплект нікель-металгідридних батарей (встановлені під задніми сидіннями) і електромотором на задній осі. Сумарна потужність силової установки - 178 к. с. Гібрид може бути з переднім приводом або з повнопривідною трансмісією E-Four.

Підготували розробники і пакет F Sport, що передбачає установку мелкоячеистой радіаторної решітки, 18-дюймових колісних дисків, перекаліброваною підвіски і інших сидінь.

Серійне виробництво моделі почнеться восени поточного року. На ринку США Lexus UX з'явиться в грудні, а в Європі його можна буде придбати в березні 2019 року.



Категория: Автотехника