Женева 2018: новий Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe кинув виклик Porsche Panamera


Опубликованно 23.03.2018 23:50

Женева 2018: новий Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe кинув виклик Porsche Panamera

Підрозділ Mercedes-AMG представило новий автомобіль AMG GT 4-Door Coupe — з трьома моторами, п'ятимісним кузовом і максимальною швидкістю 315 км/ч. Прем'єрний показ потенційного конкурента Porsche Panamera відбувся в Женеві.

У моторній гамі новинки два 4.0-літрових бензинових битурбомотора V8 і гібридна силова установка, що складається з 435-сильного (520 Нм) турбодвигуна V6, 9-диапазонного «автомата» і електромотора потужністю 22 л. с. (250 Нм). Топова версія лифтбека з 639-сильним мотором прискорюється з місця до 100 км/год за 3.2 с. Максимальний крутний момент 900 Нм досягається при 2500-4500 об/хв Максимальна швидкість складає 315 км/ч.

Купе з 585-сильною «вісімкою» (800 Нм) з місця до першої «сотні» прискорюється за 3.4 с, а максимальна швидкість обмежена на 310 км/ч. Обидва восьмицилиндровых мотора оснащені турбокомпресорами і системою відключення частини циліндрів при невеликих навантаженнях. Поєднуються агрегати з 9-діапазонним «автоматом».

Всі версії укомплектовані системою повного приводу 4Matic+ і електроннокерованим багатодисковою муфтою, що передає тягу на передні колеса. В режимі дріфту систему стабілізації і подачу моменту на передню вісь можна повністю відключити.

Топові модифікації лифтбека укомплектовані багатокамерній пневмопідвіскою, автомобілі з мотором V6 — пружинною підвіскою з активними амортизаторами. «Пятидверка» з мотором V8 в стандартній комплектації оснащена полноуправляемым шасі. На швидкості до 100 км/год задні колеса повертаються в сторону протилежну переднім, зменшуючи тим самим радіус повороту. А на швидкості більше 100 км/год — в ту ж сторону, що і передні. Для модифікацій з мотором V6 ця система доступна в якості опції. Топова, 639-сильна модифікація Mercedes-AMG GT стандартно комплектується блокуванням заднього диференціала з електронним управлінням. Для решти такий варіант доступний за доплату.

Кузов автомобіля виготовлений з армованого улеродным волокном пластику. Для моделі доступний аеродинамічний пакет, серед елементів якого заднє крило з ручним регулюванням, що збільшує притискну силу ззаду, але при цьому не впливає на лобове опір. Є в арсеналі новинки і активні аеродинамічні елементи. Наприклад, планки на передньому бампері, регульовані з допомогою електродвигунів.У переліку доступного оснащення цифрова приладова панель, карбонові гальма, нове рульове колесо з сенсорними панелями і вбудованими дисплеями, система зміни режимів роботи керуючої електроніки і запису телеметрії, а також система часткового автономного управління.

Модель можна замовити з п'ятьма або чотирма посадочними місцями. У другому випадку в задньому ряду встановлять два окремих сидіння. Об'єм багажного відділення — 395 л, при складених сидіннях другого ряду — 1324 л. Плюс ще 60 л під фальшполом. Двері багажного відділення оснащена електроприводом, активований за допомогою встановленого під бампером датчика.

Як повідомили в компанії, продажі Mercedes-AMG GT стартують влітку поточного року.



Категория: Автотехника