Астрономи здивовані відкриттям далекій галактиці

Опубликованно 22.04.2018 20:40

Астрономи здивовані відкриттям далекій галактиці

Астрономи виявили в далекій галактиці, де немає темної матерії. Темна матерія називається "темної", тому що його не видно. Це таємничий і невидимий скелет Всесвіту, що вчені цифра становить близько 27 відсотків Всесвіту.

Вчені знають тільки темна матерія існує, тому що вони можуть спостерігати, як він штовхає і тягне, що вони можуть побачити, як зірки. Це має бути скрізь.

Але астроном Єльського університету Пітер Ван Dokkum і його колеги підглянув величезний, старий галактики з відносно невеликою кількістю зірок, де те, що ви бачите дійсно те, що ви отримуєте.

Галактики, зірки ганяєш без видимого впливу темна матерія, за даними дослідження, опублікованого в середу в журналі природа.

Замість стрясає самі основи фізики, вчені говорять, що це відсутність темної матерії може допомогти довести існування, чекати його, темна матерія.

"Не знаю, що з цим робити, але це безумовно інтригує", - написав Кейс Вестерн резерв астроном Стейсі McGaugh, який не був частиною дослідження, електронною поштою. "Це дивна Галактика".

Цей образ роздатковий матеріал, випущений Європейським космічним агентством космічний телескоп НАСА/ЄКА "Хаббл", показує в NGC 1052-DF2 галактики, яка відсутня більшість, якщо не всі, з його темної матерії.

Дослідження Ван Dokkum дифузних галактик, які охоплюють величезні території, але порівняно мало зірок. Шукати їх він і його колеги побудували свій власний саморобний телескоп з 48 телеоб'єктиви, що він вперше випробуваний за допомогою іграшки ліхтарик, щоб пролити світло на скріпку. Лупатий телескоп, звана dragonfly, вдивляється в небо з Нью-Мексико.

Використовуючи Бабка, Ван Dokkum і його колеги виявили, велика, рідкісні галактики, званої NGC1052-DF2 у Північному сузір'ї Кита, також відомий як Кіт. Це як великий, як Чумацький шлях, але тільки з одного відсотка своїх зірок. Потім вони використовували більш великих телескопів на Гаваях і в результаті космічного телескопа "Хаббл" для вивчення галактики.

Хоча галактики-це в основному порожні, вони виявили скупчення щільно згрупованих зірок. З вимірами від телескопів, Ван Dokkum і його колеги розрахували, як швидко ці кластери переміщуються. Якби було нормальне кількість темної матерії цих кластерів будуть кататися приблизно 108,000 км / год. Замість цього, кластери йшли близько 28000 кілометрів на годину. Ось про те, як швидко вони будуть рухатися, якщо б не було темної матерії, сказав Ван Dokkum.

Знімок з космологічного моделювання Лайман-Альфа крапля. Цей вид показує розподіл газу в гало темної матерії, кольором, так що з'являється холодного газу (в основному нейтрального водню) червоних і гарячих газів з'являється білий. Фото: J І Р/Д Нараянан/Р Крейн.

Команда також розраховується загальна маса галактики і знайшли зіркам рахунки за все, практично не залишилося місця для темної матерії. "Я вважаю, це малоймовірно, у всіх можливих контекстах", - сказав McGaugh, хто є прихильником "модифікована гравітаційна теорія, що виключає існування темної матерії взагалі. "Це не означає, що це погано, просто дивно."

Як це відсутність темної матерії допоможе довести, що він існує?

Потенційно спростовують модифікованих гравітаційних теорій, які припускають, що гравітація діє таким чином, що космос має сенсу без темної матерії. Але цих альтернативних теорій вимагають зірок у цій галактиці, щоб промайнути принаймні двічі швидко, як вони були помічені рухаються в цьому дослідженні.

Інші вчені заявили, що є розрахунки вірні, але результати незрозумілі. Галактиці так мало зірок повинні мати більше темної матерії, ніж інші, немає ні в кого.

"Це дуже сильні вчені і тому я беру результати дуже серйозно", - сказав Марк Kamionkowski, фізик з Університету Джона Хопкінса. Один сторонній чоловік припустив, що, можливо, "Галактика" Ван Dokkum навчався настільки неуважний, що вона не може бути дійсно галактики.

Інший припустив, що темна матерія може бути просто поза зоною, що Ван Dokkum виміряти. Ван Dokkum відхилив обидва варіанти.

“Це не обговорюється. Немає нічого, тільки Зірки", - сказав він. Тільки так це можна пояснити, якщо темна матерія існує у Всесвіті, просто не в тій галактиці, сказав він. Там немає гарне пояснення того, чому і як ця Галактика не має темної матерії, сказав Ван Dokkum.

Він пропонує чотири різних можливостей — все бездоказово. Його улюблене: що галактики утворилися в ранній Всесвіту, таким чином астрономи ніколи не бачили і не розуміли.

"Це не так часто, ви отримуєте справжній сюрприз", - сказав Ван Dokkum.