Женева 2018: оновлений універсал Mazda6 Wagon


Опубликованно 03.05.2018 06:20

Женева 2018: оновлений універсал Mazda6 Wagon

Компанія Mazda представила на 88 Женевському автосалоні оновлений універсал Mazda6 Wagon у європейській специфікації. Як і очікувалося, п'ятидверна «шістка» перетворилася за зразком седана, який японці привезли в листопаді 2017 року на автосалон в Лос-Анджелесі.

Фейсліфтінг приніс Mazda6 Wagon 2018 нову решітку радіатора з мелкоячеистой структурою і хромованою «оправою» світлодіодних фар, менш агресивний передній бампер і задні ліхтарі нового дизайну. Однак більш помітні зміни відзначені всередині: ще більш якісні оздоблювальні матеріали, дерев'яні вставки, нова передня панель з мінімалістичним дизайном, вдосконалені сидіння з оптимізованим наповнювачем і інша приладова панель без звичних «колодязів». При цьому в топових комплектаціях спідометр і додаткові шкали відображені на 7-дюймовому дисплеї.

В автомобілі також поліпшена шумоізоляція і перенастроєна підвіска і рульове керування, а в список опцій додано нове обладнання: 4 камери кругового огляду і вдосконалений комплекс систем безпеки i-ACTIVSENSE. Адаптивний круїз-контроль тепер може вести автомобіль на безпечній відстані від попереднього транспортного засобу на будь-яких швидкостях (перш мінімальна швидкість спрацьовування була обмежена 30 км/год), світлодіодні фари світять на 80 метрів далі, а функція Auto Hold (автоматично утримує автомобіль при зупинці) працює навіть після того як водій прибрав ногу з педалі гальма. Нарешті, активний капот, зменшує ризик отримання травм пішоходами, тепер є стандартним обладнанням.

Реформовані Mazda6 для Європи будуть доступні з модернізованими бензиновими моторами SKYACTIV-G 2.0 і SKYACTIV-G 2.5. Вони обіцяють більш швидкий відгук на натискання педалі газу з «низів» і меншу витрату палива. Крім цього бензинові версії отримали активні повітряні заслінки перед радіатором, що поліпшують аеродинаміку автомобіля у моменти, коли система охолодження не потребує інтенсивної подачі повітря. Турбодизель SKYACTIV-D 2.2 обзавівся новим турбокомпресором із змінною геометрією, завдяки якому потужність зросла з 175 до 181 к. с., а максимальний крутний момент 420 до 445 Нм.



Категория: Автотехника