У Bosch придумали як зменшити викиди дизельних двигунів


Опубликованно 29.05.2018 21:20

У Bosch придумали як зменшити викиди дизельних двигунів

Німецька компанія Robert Bosch знайшла спосіб в рази знизити питому частку оксидів азоту (NOx) в викидах дизельних двигунів. Завдяки новій технології «дизелі» можуть стати одними з найбільш екологічно чистих двигунів.

За чинним в Європі нормами вміст оксидів азоту не повинна перевищувати 168 мг/км. В нових правилах, які набирають чинності у 2020 році, норма знижена до 120 мг/км в реальних умовах і до 80 мг/км - в лабораторних. Як стверджують у компанії, їх технологія під назвою активну терморегулювання, дозволяє знизити викиди хетчбека Volkswagen Golf TDI в режимі реальної експлуатації до 13 мг/км NOx. При чому, навіть під час поїздок по місту і при різкому натисканні на гальмівну педаль газу рівень викидів не перевищує 40 мг/км.

Домогтися такого результату інженерам Bosch вдалося за рахунок підтримки оптимальної температури в системі рециркуляції вихлопних газів (EGR). Найбільш ефективно вона працює при 200 градусах Цельсія, але досягти таких температур при русі на низьких обертах, наприклад, під час їзди по місту практично неможливо. Докладної інформації про технології, розробники не надали. Як було сказано фокус полягає в поєднанні особливого турбонагнітача і хитрої системи рециркуляції газів.

Відомо, що для того щоб скоротити температурні втрати і відрегулювати напрямок рух вихлопних газів EGR перенесли максимально близько до мотору. Це й дозволило знизити рівень викидів NOx до 13 мг/км, в чому змогли переконатися німецькі журналісти, яким було запропоновано поїздити по центру Штутгарта на Golf, обладнаному випробувальною апаратурою. Як і було обіцяно, рівень викид під час руху в напруженому міському трафіку не перевищив 40 мг/км.

За словами розробників, технологію можна застосувати для переробки вже випущених дизельних двигунів, але використовуючи при розробці нових, можна продовжити існування «дизелів», від яких після «дизельгейта» почали активно відмовлятися автомобільні концерни.

Ще одна важлива деталь, використання нової технології не відіб'ється на ціні майбутніх чистих «дизелів». Ціна на них буде не вище, ніж на сучасні двигуни. Не позначиться вона і на паливній економічності, і викиди вуглекислого газу.

«У дизельних технологій є майбутнє. Дизельні двигуни будуть інтегровані рішення для мобільності і в майбутньому», - упевнений голова правління Bosch доктор Фолькмар Деннер.



Категория: Автотехника