Интерстеллар відвідувач ховається на увазі орбіти Юпітера

Опубликованно 19.07.2018 08:50

Интерстеллар відвідувач ховається на увазі орбіти Юпітера

У понеділок вчені повідомили, що в цьому міжзоряному резидент є обмін астероїдів, орбіти Юпітера, але кружляти в протилежному напрямку.

Астероїд, відомий як 2015 BZ509, була в цій своєрідній зворотного орбіті навколо Сонця з тих пір, як засмоктує в нашій Сонячній системі, кажуть дослідники. Близько 3 км в поперечнику, він приєднався до нашому районі в перші миті після того, як наша Сонячна система утворилася 4,5 мільярда років тому.

Французькі і бразильські дослідники засновують свій висновок на великі комп'ютерні симуляції, показуючи БЗ завжди має орбіту навколо Сонця у зворотний бік і, таким чином, повертає нас до початку нашої Сонячної системи.

Результати, опубліковані в журналі Королівського астрономічного товариства, прийти через кілька місяців після відкриття нашого першого відомого міжзоряного відвідувач, поменше, сигароподібних астероїда, які летять повз у минулому році.

Що перехожий камінь був названий Oumuamua, Гавайське слово "розвідник" або "перший посланець здалеку".

Цей матеріал опублікував фото Європейської Південної обсерваторії 20 листопада 2017 показує враження художника про перших міжзоряних астероїдів: Oumuamua. Фото: AFP/невелика Європейська Південна обсерваторія/М. Kornmesser

"Oumuamua має міжзоряний походження, але це теж тільки турист, проходячи повз нашої Сонячної системи", - сказав провідний Автор Фатхі Namouni з обсерваторії Кот-д Азур в Ніцці на півдні Франції.

“БЗ немає. Це Бона ФІДЕ-іммігрантів і поняття Імміграція є гарячою темою в наші дні у всьому світі".

Доктор Namouni сказав, що зірки були ближче, коли наша Сонячна система формувалася і астероїди були стиснути між зоряними системами. Це вкрай малоймовірно — "практично нуль" — що БЖ прийшла з тієї ж зоряній системі, а Oumuamua, - зазначив він у листі.

Він очікує ще багато міжзоряного іммігрантів в нашому дворі.

"Немає жодної причини, чому не повинно бути більше маскарадинг, як Сонячна система астероїди, як БЖ не зробив досі," Доктор Namouni писав. Він сказав, що в районі за межами орбіти Нептуна, найдальшої планети в нашій Сонячній системі, може бути кишить позасонячних астероїдів — або екзо-астероїди — як БЗ.

Співавтор Олени Мораіш Державного Університету Сан-Паулу в Бразилії сказав, що вона була здивована знайти, але зазначив, що "це весело" науки.

"Якщо у нас є астероїди, які проходять повз, то ми повинні очікувати, що астероїди, які приїжджають на відпочинок," Доктор Мораіш написав в електронному листі.

Шляхом виявлення більш іммігрантів астероїдів, Доктор Namouni сказав, вчені можуть визначити їх склад. Якщо БЗ містить воду, наприклад, дослідники можуть порівняти його з води на планеті Земля і, мабуть, краще зрозуміти, як вода виникла тут як вдома.

— АП