Археології Соло: рушійною силою Зоряних Воєн
Опубликованно 26.07.2018 10:10
Хан Соло йде про те, щоб прийняти ключове рішення. Він напружений. Він розмовляє зі своїм наставником. Разом вони виявляються серед групи древніх, вписані стоять камені.
Це просто проблиск з останнього трейлера фільму частини "Зоряних Воєн".
Але руїни не просто випадковий фон набір дизайнерське рішення.
Це насправді дуже знайома сцена.
І важливою частиною Зоряних Воєн знання.
Набагато важливіше, що ви можете зрозуміти.
З самого початку Зоряні війни фільми прагнуло додати глибину і привабливість своєї Всесвіту з дражливою дражнить втрачених цивілізацій. Символи і площі втраченого минулого скрізь.
Соло: Зоряні війни історія не є виключенням. Стоячі камені займати місце близько до наших сердець: вони втілення древніх світів. Вони Старк. Вони мовчать. Вони збирають місця для темних обрядів і урочистих обрядів.
Принаймні, що такі стародавні споруди, коли справа доходить до розповіді оповідання. І письменник, Режисер Джордж Лукас освоїв їх використання.
Введіть останній внесок: Соло.
Це ще один приклад того, символи влади в епічній наукової фантастики, фентезі, розповідає Давньої Америки археолог і анти-pseudoarchaeology служака Доктор Девід Андерсон.
"Тут ми знову повертаємося походження хана Соло, персонажа, ми прийшли до знаємо і любимо, і у нас є побоювання про те, що новий фільм, новий актор, можна втілити, що улюблений персонаж," говорить він. “Тим не менш, переказ історії з новими голосами-це те, що додає їм глибини і культурного довголіття. По мірі виходу нових версій накладаються на старі, ми іноді втрачати те, що є оригінальним і що було додано."
І так само, як Зоряні війни історія, в свою чергу, будучи пересказано, значна частина франшизи успіх у старі знайомі сюжети і символи його переказує.
НОВА НАДІЯ?
Лукас пройшов через великі зусилля і витрати, щоб отримати кілька секунд кадри захоплення руїн у центрі міста для свого першого фільму, Нова Надія.
Тікаль знаходиться в джунглях Північної Гватемали. Він процвітав між 200 і 850AD. Його руїни стали іконою винахідливості давніх Майя.
Але це не завжди так.
Один з відомих храмів Майя в Тікалі. Ця тема, створена в першому фільмі "Зоряні війни", триває.
"Я хотів би відзначити, що Тікаль був утруднений доступ до знімальної групи у 1970-х роках," д-р Андерсон говорить. “Університет Пенсільванії керував довгостроковий проект на місці в 1960-х роках, але він був мало відомий до цього, і навіть в 70-ті роки в основному тільки люди в археологічних колах знали б про Цокав. Лукас міг би легко підібрали більш доступною зруйнувати, або побудувати щось на звукову сцену, але справжність означало для нього".
Використовуючи руїн був блискучий кінематографічний вибір тоді новоспечений Режисер.
"Наукова фантастика була відносним новачком на екран кіно в той час і багато людей чекали цього "Зоряних Воєн" річ на флопі, в тому числі і деякі актори. Лукас було важко повірити, щоб це сталося, і додаткові зусилля, як Цокав знімки дійсно показують, що."
Лукас повернувся до старшого розповіддю технік і матеріалів. Він вибрав добре.
Майя і єгипетські піраміди були в основі виникають Нью-ейдж — і знову захоплення все більш-прикрашені Атлантів міфології.
І під ним все багату палітру символів. І актуальність.
"Це продовження ідеї повстанці ховаються в руїнах," д-р Андерсон говорить. “Цікаво, це простір і символи, які дають значення повстанців. Це на відміну від, наприклад, що "ісламська держава" зроблено в знищенні сайти і продає давнину на чорному ринку. Для ісламської держави, значення грошового і символічного руйнування. Для Зоряних Воєн, значення в збереженні — в минулому неминуще."
Це оціночне судження, яке застосовується у повсякденному житті.
“По суті, як ми оцінюємо минуле? Це щось стоїть, спираючись на що-то варто інвестувати?" - запитує він.
АТЛАНТІС ВИЯВЛЕНО
Лукас крани тією ж силою згадці чогось "древніх", схоже, над аудиторії. Він щедро прикрашає своєю Всесвіту з допомогою пірамід, стоячих каменів, давніх релігій ... і туга за втраченим золотого віку.
Він має прецеденту.
Це історія про дуже складну культури. Вона існувала давним-давно, в місці далеко, далеко ... вони були дуже потужні. Але вони були злими. Вони хотіли контролювати свою всесвіт. Тільки одне стояло на їх шляху ... невелика різношерста група бійців опору, які — хоча вони не такі потужні, як багатий, не були складними — були переможцями, тому що вони були праведними людьми.
Це приваблива історія.
Але, як археологічний фантазії подкасти вказує: це не Зоряні війни. Це оригінальний Fable Атлантиди.
Грецький філософ Платон прагне дати моральний урок через порівняння гіпотетичного стародавніх Афінах. Він боровся проти владна сила уявної Атлантиди. Все це сталося, він сказав, 9000 років в своє минуле — давним-давно. Це було в середині Атлантичного океану — далеко, далеко.
Але, на відміну від сучасної версії Атлантиди, ідеального суспільства Платона не було цього дивного міста. Це була імперія зла. Замість цього, вона була настільки ж древньої і фантастичних Афіни, яка змогла повстати проти владної могутності свого супротивника, тому що вони жили чудово, непорочної життя.
"Я думаю, що порівняння між Атлантидою і Імперією працює," д-р Андерсон говорить.
“Вони обидва гегемона, потужні збройні сили, імперіалістичної, але Атлантіс було чудово, поки вони не стали занадто гордим і ігнорувати богів. Нічого не вийде, як золотий вік ми хочемо повернутися в разі, якщо його злий".
ІЗ СТОЯЧИХ КАМЕНІВ & ЗОРЕЛІТ КІСТКИ
Старий. Самотньо. Таємничий.
Хто їх будував? Що вони означають? Що сталося з цими людьми? Що ми втратили?
Ну ... ми вже знаємо.
"Є презумпція таємниця, що дратує мене, як археолога, так як ми насправді знаємо, що сталося в ці реальні сайти," д-р Андерсон каже, "але у фантастиці це може бути чисте задоволення."
Протягом десятиліть археологи були ретельно зачищаючи назад землю навколо цих каменів, щоб зрозуміти їхній контекст. Вони знайшли сліди поховань. Свят. Ритуалів.
Тобіас Беккет (Вуді Харрельсон) серед окремих каменів у Соло: історія Зоряних Воєн.
І, так, деякі з них мають траси з порами року так важливо для країн, сільськогосподарських товариств.
Але кажу це в кіно або книзі буде псувати задоволення.
"Навіщо описувати ці пам'ятники, навіщо з ними займатися, коли глядачі, швидше за все Ви не?", - говорить він.
Розкрадачів гробниць? Підбитих Зоряних руйнівників з "Зоряних Воєн": Пробудження сили мають прямі паралелі в сучасному світі.
Це де мистецтво оповідання перевизначає реальність історії.
"Це говорить про те, наскільки глибоко вкоренилися ці поняття в Західної поп-культури", - каже він. "Священні камені з гравюрами автоматично викликає забуті таємниці, і що кращого місця для контрабандиста, щоб жити потім в забутому місці?"
Потім, існують думки про мораль, поставлені історією.
Титанік зорельоти, зруйновані і закинуті серед барханів. Ці ранні сцени в "Пробудження сили" - це захоплююче видовище.
Це також дивно відношення до реальності, в якій ми живемо.
Затонулих кораблів, що належать нашому власному спадщини — як корабель hmas Перт і USS Houston в Індонезії Зондській протоці — мали свої металоконструкцій відірвана від дна для утилізації. США та Австралія розглядають їх як священних військових поховань. Інші розглядали їх як економічні можливості.
Історики, однак, побачити свою долю, як втрата для нашого майбутнього.
"Грабіж-це найгірше, що може трапитися в археології", - говорить він. “Він бере об'єкти з контексту і таким чином знищує всі дані, що контекст може забезпечити. Це тому що лобі хобі не було так погано".
Мережа американських магазинів нещодавно був замішаний в імпорті незаконно розкопаних об'єктів з Близького Сходу. Це викликало бурхливі суперечки існують з приводу того, що вважати мародерством.
"Підтримуючи привілеї мародерів об'єкта за інформацією" д-р Андерсон говорить. "Але, в залежності від контексту, ми не завжди дбаємо."
Контекст культури. Однієї людини спадщина чуже роздратування. Або виживання.
“Після того, як я колись публічний виступ, глядач хотів поговорити про те, як жахливо це було, що ісламська держава було знищення археологічних пам'яток на Близькому Сході. Я погодилася, але потім зазначили, що уродженець американського археологічного пам'ятника просто вниз по дорозі було знищено кілька місяців тому для нової дороги. Чоловік був глибоко ображений, що я навіть ототожнювати ці дві події.
"Ми не хвилює, якщо Рей лута Зоряний Руйнівник у Зоряні війни , тому що Імперія-це погано".
З ПОПЕЛУ
Д-р Андерсон говорить іншому Джорджа Лукаса inspirations був Джозеф Кемпбелл книги: герой з тисячею особами. Його ідея полягала в тому, що всі міфології мають "універсальну" структуру.
"Я поставив універсальний в лапках тому, що деякі люди взяли це занадто далеко, але Кемпбелл зробив кілька хороших точок з подорожжю героя, що по суті люди розповідають дуже схожі історії про героїв," д-р Андерсон говорить.
Простіше кажучи: без конфлікту немає сюжету.
“Один з найпоширеніших способів ми Установити, що конфлікту не припускає, що раніше все було краще. Руїни-це нагадування".
“Ось руїни-це символ, вони приходять з нашого минулого, але терпіти в сьогоденні, з обіцянкою, що ми можемо бути краще, щоб речі були краще. Міфи золотого століття є одними з найбільш живучих, тому що ми всі хочемо думати, що життя може бути краще, ніж ми".
Підірваних будівель. Стихло структур. Забули відслонень. Корабель погости.
"Протягом Зоряні війни нам нагадують, що ми відпали від благодаті, або падають від благодаті і знову древні руїни-це візуальне нагадування про те, що," говорить він.
“Все суспільство не вийде. Ми бачимо це знову і знову в археологічній літопису. Якщо ми приймаємо це як природний порядок речей, ми можемо отримати деякий смирення".
Це вічна історія, що жага безсмертя є кінцевою 'зарозумілість' — надлишок гордості або самовпевненості, що ображає сама доля.
“Ось що я бачу в характері Луки в кінці останнього джедая. Він прийняв не те, що йому не вдалося, але це провал неминучий для всіх нас. Немає сорому в провалі, є просто природний порядок. Він визнає, що, протистоїть кайло-kylo Рен звільнившись від його провини і здатний пожертвувати собою заради благої мети.
“Я намагаюся навчити своїх студентів, що археологія може породити смирення. Цей великий місто Теотіуакан, що ви ніколи не чули раніше? Це було близько 600 років і проживає 150 000 чоловік. Це набагато більше, ніж в Сполучених Штатах і, принаймні для моїх студентів, набагато більше, ніж будь-який з наших довколишніх міст".
ЗОЛОТИЙ ВІК
Поняття Атлантида-це захоплюючий. Ось чому він такий популярний.
Це місце величезне багатство, сила і містичні знання. Його храми були в оболонці з цінного червоного золота метал: орихалк.
Але багато з того, що ми думаємо, що знаємо про нього-це неправильно.
Платон-єдиний античний Автор кажучи про Атлантиду. Зрештою, його винахід. Імперією зла суперника за доброчесну Афіни притча. Все, що було так як було ... прикраса.
"Атлантіс сповнена містичних знань і дивними здібностями-це насправді не те, що привернуло новий рух в Атлантиду," д-р Андерсон говорить: "це те, що новий рух Додано в Атлантиду."
Як не дивно, повстанці, які воювали проти нього — давня версія Платона в Афінах — є все, але забули.
“Існує кілька езотеричних авторів, які додають до нашого бачення Атлантиди, але найвпливовіший-це Едгар Кейсі, знаменитий ясновидець 20-го століття. Кейсі називали "сплячим пророком через трансів він піде, коли робити психічних читань".
Його улюбленим предметом була "кажучи" до Атлантів. "Саме ці свідчення, які додали поняття езотеричного і містичного знання в Атлантиді, яка не була присутня в діалогах Платона".
Але є проблема з такими ідеальне суспільство, коли справа доходить до розповідання історій.
"Чому Зоряних Воєн трилогії-пріквела флоп" д-р Андерсон питає? “Це Атлантида. Кожен хоче почути про золотий вік, але жити з нею-це нудно."
Це містика прекрасне минуле, яке так привабливо. Не в реальності.
"Руїни, розкидані по всій фільми забезпечують глядачеві знає, що повстання відноситься до славного минулого, але не давайте надто близько."
ХОКІ РЕЛІГІЇ
Хан Соло має дуже прагматичний погляд своєї Всесвіту: “всі ці релігії і стародавня зброя не зрівняються з хорошим бластером ... малюк, я літав від одного краю галактики до іншого. Я бачив багато дивних речей, але я ніколи не бачив нічого, щоб змусити мене повірити, що є всемогутня сила, яка керує всім. Немає ніякої містичної енергії, яка керує моєю долею".
Харрісон Форд (Хан Соло) в "Зоряних війнах".
Але, д-р Андерсон каже, Зоряні війни глибоко вникав у Новий вік спіритизму.
Взяти, наприклад, фільм Ізгой один: Зоряні війни Історія.
"Тут я бачу деякі з найбільших Нью-ейдж з'єднання у формі кристала влади", - говорить він. “Древні знали, де знайти цих самих потужних кристалів і ліпили їх на світло шабель стародавнього Ордена Джедаїв. Тільки тепер, після падіння Джедаїв, хто-небудь зрозумієте, що ця давня культура була передовою технологією, що ми робимо сьогодні."
В черговий раз, ми повернули до історії Атлантиди. Хоча, в даному випадку, це відбувається від сучасних спін і не древній моралізування Платона.
"Це Атлантида Едгара Кейсі, де Atlantans поплескав величезна енергія, накопичена в кристалах, які тільки адепти сьогодні можемо використовувати", говорить д-р Андерсон.
Кристали. Піраміди. Телепатія. Телекінез.
Всі стали масовими культурними іконами протягом 1970-х і 80-х років.
"Джедаї як екстрасенсорні сили часто упускається з виду, як ми визнаємо, що вони маніпулюють сили, але ми ніколи не крок назад і називаєш це "психічна"."
І, нарешті, підвищену увагу Джедаїв будучи давньої, 'калинку" релігія ...
Поява джедая релігійні тексти в останній Джедай посилює відчуття, що вони були хранителями езотеричних секретів.
ДВОСІЧНИЙ СИМВОЛИ
"Як Орден Джедаїв завжди був духовним, введення текстів перетворює духовне в релігії, коли він вводить потенційного православ'я", д-р Андерсон говорить.
“Розміщення цих текстів у Стародавньому храмі поглиблює об'єднання всіх руїнах протягом Зоряних Воєн Всесвіту з стародавнього ордена. Спроби знищення Луки в храмі, з фактичним знищенням Йоди в храмі, ще раз підкреслює, що головне-духовне — матеріальне.
Пзо сторінок з священних книг в Зоряні війни: останній Джедай.
“Тим не менш, я насправді думаю, що серія-це нечесно. Лукас має глибоке розуміння того, як матеріальні символи матерії. Аж до емблеми Імперії і Повстання, які добре зарекомендували себе ще в "Новій надії".
“Символи біда! Можливо, конкретне вираження цього символу ефемерні, але об'єкт, який є символом має значення."
Символізм-одна з небагатьох каналів, по яких археологи можуть зрозуміти втрачених культур.
"Стародавня інопланетна люди дивляться на рок-мистецтво чи вигадливою різьбою, класичні майя і кажуть, що виглядає як космонавт, або те, що виглядає як ракетний корабель'," д-р Андерсон говорить. “Але такого роду тлумачення є особистий тест Роршаха, не вкоренилося аналіз. Справжня інструкція 'він виглядає як космічний корабель для мене".
Питання: як це виглядало з культурою, яка створила його?
“Тільки так ми можемо спробувати відповісти на це питання-провести інтенсивні контекстуальний аналіз символізм корениться в місці і часу. Якщо ми приймаємо ці символи у відриві від контексту, все, що ми можемо зробити, це сказати, що вони схожі на нас".
Влада контексту проявляється в Зоряних війнах саме себе.
"Останній Джедай закінчує з одним з дітей, дивлячись на кільце з символом опору на ньому," д-р Андерсон говорить. “Що має значення символу глибоко з цією дитиною, але це безглуздо без реального контексту, з якого воно відбувається.
"Символи стародавнього джедая порядку справа, але тільки якщо ми розглядаємо їх як символи надії і повстання проти фашизму".
@JamieSeidelNews
Спочатку опубліковано як викриття Зоряних Воєн код
Категория: Технологии