Три слова, які вирішені в 800-річна таємниця корабельної аварії
Опубликованно 07.08.2018 03:50
Дерев'яні корпусу корабля, який затонув в яванському морі, вже давно розпалася, але її Cargo пропонує ключову інформацію про судно.
Рибалки виявили місце катастрофи в 1980-е роки, і археологи десятиліттями аналіз предметів, знайдених на дні моря. Врятувати компанію Тихоокеанські морські ресурси відновлені артефакти в 1990-х роках і подарованих ним польовий музей Чикаго.
Судно, на якому перевозили кераміки і предметів розкоші, розкриває свої таємниці завдяки новій аналіз вантажу. Експерти опублікували свої висновки в журналі археологічної науки: доповіді.
Іменний шматок кераміки, знайдені на місці аварії. Фото: Музей Полі
"У ході попереднього розслідування у 1990-х роках від корабельної аварії в середині - кінці 13 столітті, але ми знайшли докази того, що це, напевно, на сто років старше, ніж це," сказала Ліза Niziolek, археолог з польового музею в Чикаго і провідний Автор дослідження, в заяві. "Вісімсот років тому, хтось поставив мітку на ці кераміки, які, по суті, говорить "Зроблено в Китаї" — тому що зокрема, зазначив місце, ми здатні на сьогоднішній день цей корабель краще".
Судновий вантажний включені кераміка, позначені написом, що може свідчити про вони з Цзянин Фу, який район в Китаї. Експерти, однак, наголошують, що після монгольського вторгнення в Китай близько 1278, площа була реклассифицирована як Цзянин Лу.
"Незначна зміна в назві наконечником Niziolek і колег, що катастрофа може статися раніше, ніж наприкінці 1200-х, вже в 1162", - йдеться в заяві.
Ймовірність кораблі з епохи Цзянин Лу, що перевозять стару кераміку тонкий, Niziolek.
“Там було близько 100 000 штук кераміки на борту. Здається малоймовірним, купець заплатив би в магазині ці довго до відвантаження — вони, ймовірно, були зроблені незадовго до того, як судно затонуло", - пояснила вона.
На додаток до кераміці, судно також перевозило бивні слона, можливо, для використання в медицині або мистецтві. Також зустрівся з пахучої смоли, які могли б бути використані для пахощів або для суден, конопатка,.
Попередні радіовуглецевий бивнів та смоли від краху, щоб між 700 і 750 років тому. Однак, вдосконалення методів радіовуглецевий розповідають іншу історію.
"Коли ми отримали результати і дізналися, що смоли і зразки Туск були старше, ніж вважалося раніше, ми були раді", - сказав Niziolek.
"Ми підозрювали, що виходячи з написи на кераміці та розмови з колегами в Китаї і Японії, і це було здорово, щоб всі ці різні типи даних збираються разом, щоб підтримати його."
Знайомства корабельної аварії до 800, а не 700 років тому-це значний, на думку археолога. "Це був час, коли китайські купці стали більш активно брати участь у морській торгівлі, більше покладається на зарубіжних маршрутах, ніж на сухопутний Шовковий шлях", - сказала вона. "Катастрофа сталася під час важливого переходу".
Сайти корабельної аварії пропонуємо захоплюючу можливість заглянути в минуле. Торік, наприклад, фахівці оголосили про відкриття багатовікової якір в Карибському морі, вважається одним з кораблів Христофора Колумба.
Також у 2017 році в Японії археологи знайшли гарматне ядро, яке може призвести до затонулого залишки скарбів-Ладена іспанський галеон.
У 2016 році археологи заявили, що вони виявили 500-річну уламки португальський корабель Оман. Судно, Есмеральда, пілотував дядько Васко да Гама.
Ця стаття спочатку з'явилася на Fox News і було Відтворено з дозволу.
Категория: Технологии