Місія вижити: що може вимагати пасажир в плацкарті


Опубликованно 08.08.2018 00:50

Місія вижити: що може вимагати пасажир в плацкарті

У санітарних нормах немає вимог до температури в плацкартних і загальних вагонах. Єдине – обов'язково повинна працювати вентиляція. Її справність можна перевірити, якщо піднести до вентиляційної сітки руку. Якщо з неї не дме, треба вимагати провідника включити вентиляцію, оскільки вимикати її заборонено. Також слід правильно вибирати місця. 12 місць у вагоні знаходяться біля аварійних виходів – вікон, які не відкриваються. У плацкартних вагонах це місця: 9, 10, 11, 12 і 21, 22, 23 і 24, а також – 43, 44, 49 і 50.

Про це повідомляє Сьогодні.

Провідник Владислав Поджаров каже, що в спеку за 30 градусів від вентиляції немає ефекту. Іноді й навпаки – по вагону розганяється гаряче повітря, з-за цього стає ще спекотніше. Є також проблема з поїздами. У вагонах з мережею на 54 вольта вентиляція технічно не може працювати одночасно з кип'ятильником і працює тільки після відправлення поїзда. Більшість плацкартних вагонів саме такі. Є ще вагони на 110 вольт – їх менше, але в них можна включити вентиляцію, кондиціонер або кип'ятильник до посадки.

Що повинно бути в поїзді

Українські потяги діляться на 10 класів. У кожному з них різні умови комфорту і сервісу – вони вказані в Правилах перевезення пасажирів залізничним транспортом.

У вагонах поїздів Інтерсіті+, Інтерсіті та Нічний експрес обов'язково повинні бути працюють розетки – не менше однієї на два місця, спеціальні місця для людей з інвалідністю, кондиціонер, відеомонітори та вакуумний туалет.У поїзді Нічний швидкий повинні бути: для СВ та купе – розетки, кондиціонер; для плацкартних вагонів – система обігріву і вентиляція. У Нічних пасажирських: для СВ та купе – кондиціонер; для плацкарта – система обігріву і вентиляція.У вагонах Регіонального експреса: розетки, місця для людей з інвалідністю; у першому класі – кондиціонер; у другому і третьому – вентиляція та інформаційні табло.У регіональних поїздах – вентиляція, система обігріву, місця для людей з інвалідністю, у другому класі – комфортабельні місця.

Все повинно бути в робочому стані. Перед подачею на рейс поїзд повинен бути чистим. Вагони з тарганами або мишами заборонено подавати на маршрут.

Якщо у вагоні не працює вентиляція, кондиціонер або порушено інші норми, потрібно звертатися в першу чергу до провідника. Свої вимоги до умов поїздки можна аргументувати, посилаючись на Постанову Кабінету міністрів України №252 “Про порядок обслуговування громадян залізничним транспортом“ та вимоги Санпін 7.7.2-015-99 “Експлуатація рухомого складу залізничного транспорту для пасажирських поїздів“. Якщо провідник не може вирішити проблему, слід викликати начальника поїзда, а потім звернутися на гарячу лінію.

Раніше повідомлялося про те, що в 2016 році збитки Укрзалізниці від корупції склали мільярд гривень.



Категория: Новости