Джеймс Рупперт: кращі бюджетні милі-пожирачі
Опубликованно 19.09.2018 16:10
Просте питання: чи Хотіли б ви купити Тойота Яріс для покриття більше 15 000 в основному автомагістралі миль кожен рік?
Я просто запитую, тому що хто-то изрешетит мене, як вони дивилися на модель 2010 року як раз для такого завдання. З 1.33 ручної ТР, в чорному, з п'ятьма дверима, з 74 000 км і вартістю близько 2700, у випадку, якщо вам цікаво.
Це, звичайно, звучить досить добре зі мною, і я, звичайно, не може посперечатися з будь Тойоти, коли мова заходить про надійність і загальної всебічної практичності. Покупець, однак, після невеликі експлуатаційні витрати і, що дивно, перепродажу.
Якщо я збираюся робити в основному автобани і ?2700-іш, щоб витратити, я хотів би піти на один з цих глибоко немодною дизелів і це повинно бути трохи більше: більше відстані між цими осями і squishier сидіння. Маючи це на увазі, я дійсно хочу, щоб поставити галочку Форд Мондео, тому що він був побудований, щоб взяти на автомагістраль в його крок. Але замість цього я скорочена на Форд Фокус.
Знайти стару Тойоту Яріс на PistonHeads
Вони великі автомобілі, вони можуть приймати покарання і дешево виправити. Цього повинно бути достатньо, але 1.6 TDCi буде повернути понад 60mpg, а також відгуки від власників, схоже, підтверджує, що, як досить точний.
Приклад спорт від 2010 року з заводу СБ-nav, 12 місяців mot і трохи більше 100 000 миль був розумний-досить ?2500 у дилера. Я б сказав, що вона ідеальна, і це має бути розумний вибір.
Категория: Новости