З'ясувалося: змій насправді автостопом на літаки
Опубликованно 06.10.2018 09:11
Хоча ви не можете знайти їх, повзе через ваш Боїнг 737, змій почав кульгати їде на літаках під час Другої світової війни.
Це як цей конкретний вид, коричневою змії дерева, стали одним із найуспішніших інвазивних видів.
І вони продовжують робити досі. У самому справі, якщо вони продовжать йти на прогулянку між Гуам та Гаваї, експерти кажуть, що такий же "катаклізм" може статися там і знищити всю місцеву популяцію птахів є.
Їх захоплення почався, коли змія була введена на тихоокеанському острові Гуам під час Другої світової війни.
"Змія автостопом на перекидання військ з австралійської області і з тих пір приводиться в декількох рідних видів птахів на вимирання, лише три види, тепер знайдених на острові", - сказав Професор Брайан Фрай з Університету Квінсленда (ІО).
Дослідницька група вивчає, чому типу кота одноокого змія була настільки ефективні в руйнівних рідний популяцій птахів на Гуамі.
Кіт-око змії-це підлий і руйнівний вигляд.
"Удар змії, була такою нищівною, вона тепер займає місце серед найгірших шкідників всіх часів", - розповідає доктор Фрай говорить.
Команди, у тому числі студентів ІО кандидат юридичних наук Данило Дашевський і Йорданії Дебоно а також Дослідники з Університету штату Флорида вивчили виду токсину, який є особливо отруйних для птахів.
"Отрута коричневою змії дерева, в той час як не небезпечні для людини, є в 100 разів більш токсичний для птахів, ніж ссавців," доктор Фрай говорить.
“Він містить токсин, який складається з двох невеликих токсини з'єднуються разом, що вважається унікальним для коричневих змій дерева.
“Даніель і наукових досліджень Йорданії показав, що це не так і що будь-кот-одноокий змій, що належить до роду бойга була б причиною подібних руйнувань.
"Це просто, що цей конкретний вид був перевезений на Гуам випадково".
Кіт очима змії відбулися в Африці і швидко поширився по всій Індійського субконтиненту, по всій Південно-Східній Азії та Австралії.
Вчені виявили токсин типу змії несе відповідальність за свого вибухонебезпечного природного поширення.
"За останні 80 років або близько того, для коричнева деревна змія, принаймні, це біологічна перевага сприяє введення авіаперевезень", - розповідає доктор Фрай говорить.
“Уряд США досі літають військові літаки з Гуаму в Гонолулу, і змій продовжують автостопом.
Доцент Брайан Фрай зі змією.
“Вони регулярно перехоплені в аеропортах на Гаваях, якщо ці прямі рейси дозволяється продовжувати, це тільки питання часу, поки вони добираються до Гаваїв і знищити птахів, як вони зробили на Гуам.
"Тепер ми знаємо більше про основні змії біології, ми можемо допомогти в розробці смарт-підхід до запобігання і управління та інших інвазивних видів".
У 2013 році пасажири авіакомпанії Qantas рейс з Кернс в Порт-Морсбі виглянув у вікно своїх Повітряно-десантних літаків і побачили 3М змія чіпляється за крило.
У аметистовий пітон масштабується нових висот, коли він поїхав на літаках Bombardier 400.
Але на відміну від 2006 трилер, змії на літаку, не було ніякої небезпеки, щоб хтось всередині літака.
Експерт кажуть, що це питання не Якщо, а коли змій прибути на Гаваї.
На Гаваях немає змій через закони, що забороняють їх запису, а також тому, що програм на Гуам і Оаху, що реєстрація повітряних та морських суден, включаючи вантажні.
Щонайменше вісім були знайдені на острові Оаху з 1981 року, після причеплення їде на Гаваї в колеса і шасі літаків.
Категория: Технологии