Кіа визначилися на майбутнє дизельних технологій


Опубликованно 13.10.2018 06:20

Кіа визначилися на майбутнє дизельних технологій

Кіа ще належить вирішити, чи варто вкладати в наступне покоління дизельних технологій, так як попит на чорний насос продовжує стрімко падати.

Корейська фірма, як і раніше, бачить дизельного палива в якості важливого палива для багатьох покупців автомобілів, не тільки на ринках, де він може залишатися домінуючим, але і для покупців великих автомобілів, таких як позашляховики в більш розвинутих регіонах, де паливо є самим під удар.

Головний операційний директор компанії Kia, пісня Хо Сунг, сказав, що фірма тепер думала, чи варто вкладати в наступне покоління дизельних відповідно до п. 7 правил євро, реалізація яких дата або стандарт ще не визначений. Проте, він сказав, що Кіа ще не прийняв рішення і не обов'язково неминуче. Пісня вважає, що найгірші з великий спад за дизель скінчився, і що все тепер повинні стабілізуватися. Дійсно, він вказав на те, що покупці можуть навіть повернути палива з урахуванням його краще економіки, коли більша частина залишається альтернативи скорочених турбовані бензинові двигуни, які є одними з найменш вражаючим для реальної економії палива, у порівнянні з офіційними цифрами.

Пісня також сказав, що більша частина розмови була про викиди NOx і СО2 необхідно враховувати назад в аргумент. У Великобританії, наприклад, останнім часом спостерігається збільшення середніх викидів CO2 нових легкових автомобілів, проданих вперше в поколінні, оскільки покупці відвернуться від дизеля і не мають величезний вибір низьким рівнем СО2 електрифікованих моделей до кого звернутися.

Кіа прагне до 19 нових електрифікованих моделей або варіантів до 2022 року, що мажори на гібриди в Європі як флагманів і паралельних гібридів в США в додаток до більш виділеного електромобілів, таких як Ніро ЕВ, яка запускає у Великобританії в лютому наступного року.



Категория: Новости