Електричний кросовер Mercedes-Benz EQC представлений офіційно


Опубликованно 29.10.2018 05:42

Електричний кросовер Mercedes-Benz EQC представлений офіційно

У Стокгольмі відбулася офіційна прем'єра електричного кросовера Mercedes EQC. Перша модель «електричного» суббренду EQ дебютувала в повнопривідної модифікації EQC 400. На європейському ринку машина з'явиться в середині 2019 року. Орієнтовна вартість — від 70 тисяч євро.

Mercedes EQC побудований на платформі Modular Electric Architecture (MEA), розробленої концерном Daimler для майбутньої електричної лінійки. «Візок» MEA передбачає встановлення електродвигунів на одній або обох осях, а акумуляторів - в підлозі електрокара.

Представлена компанією повнопривідна модифікація EQC 400 укомплектована двома електромоторами (по одному на вісь) з сумарною віддачею 408 к. с. і 765 Нм крутного моменту і тягової батарей ємністю 80 кВт?год німецької компанії Accumotive, що належить концерну Daimler. Запас ходу на одному заряді заявлений на рівні 450 км по циклу NEDC. Даних щодо нового циклу WLTP поки немає. Зарядний пристрій кросовера має рідинне охолодження і потужність 7.4 кВт. Час зарядки акумулятора до 80% ємності від швидкісний зарядної станції - близько 40 хвилин.

Максимальна швидкість EQC обмежена електронікою на позначці 180 км/ч. З місця до «сотні» Mercedes-Benz EQC 400 масою 2425 кг (з них 650 кг - акумулятор) прискорюється за 5.1 с. Електрокар може буксирувати причіп масою до 1800 кг

Інтер'єр кросовера оформлений у стилістиці сучасних моделей марки. Зокрема на передній панелі встановлені два 10.25-дюймових дисплея, об'єднаних в одне ціле: один - цифрова приладова панель, другий - екран мультимедійного комплексу Mercedes-Benz User Experience (MBUX) з функцією розпізнавання голосу і можливістю самонавчання, який дебютував на хетчбек A-Class четвертого покоління. Від «родичів» EQC дісталися рульове колесо і фізичні кнопки управління. Звичний власників «Мерседесів» набір їздових режимів: Comfort, Eco і Sport доповнено Max Range, в якому електроніка максимально заощаджує заряд акумулятора заради дальності пробігу. Крім того, водій зможе вибирати з п'яти режимів рекуперативного гальмування.

Виробництво Mercedes-Benz EQC налагодять на заводі в німецькому Бремені, який компанія модернізує перед серійним запуском моделі.



Категория: Автотехника