Цей мутант зробив титанозавров можна

Опубликованно 07.11.2018 08:12

Цей мутант зробив титанозавров можна

Цей динозавр був величезний. Але це також було незвично. Його 200 млн-річний закам'янілі рештки динозаврів показали це, щоб бути як найбільшого сухопутної тварини, щоб зробити крок в суху землю — і в числі перших чотириногих звірів.

У дослідженні, опублікованому в журналі поточний біології показує Ledumahadi, на 12 тонн, був попередником найбільшим відомим тваринам ходити по землі. І він робив це мільйони років, перш ніж тираннозаври і велоцирапторы вийшов на сцену.

Це також перехідний динозаврів — продукт еволюційний виверт, які ще повною мірою виразити себе. Він пересувався на задніх лапах. Але він був таким важким, що він почав перетворюватися його передні лапи в кремезним будують для того, щоб допомогти йому підтримувати своє тіло.

Ці кінцівки були ще дуже гнучкий, однак, даючи йому котячі Крауч.

"Це показує нам, що навіть ще 200 мільйонів років тому ці тварини вже став найбільшим хребетних, коли-небудь ходити по землі," Іона Choiniere з Університету Вітватерсранда в Йоганнесбурзі, каже.

Ілюстрації, що показують відмінності в морфології передніх кінцівок між Ledumahadi і нормальної зауроподов. Під це деталь знайдені скам'янілі останки і де вони були розміщені.

НЕПОМІРНІ АМБІЦІЇ

"Це тварина, яка хоче мати все," провідний автор дослідження, Блер Браун з Університету Сан-Паулу, повідомив Національний географічний. “Він хотів бути дійсно великий, як зауроподов, і хотів йти переважно quadrupedally, як зауроподов. Але коли справа дійшла до відмови від цієї примітивної мобільного лапи, він не хотів цього робити".

Останки, знайдені в Південній Африці, намітити динозавра, який був близьким родичем відомого бронтозавр. Але він не встиг ще стати зауроподов — клас величезний звір, який буде домінувати в ера динозаврів.

Положення Ledumahadi mafube в еволюції ланцюга Ари і, знизу, АА спрощена геологічна карта формування Елліот в ПАР і Лесото, і пейзаж відкритті сайту Ledumahadi.

Дослідники вважають Ledumahadi зразок став дорослим у 14 років. Але відтворення його фізіології від випадкових раніше виявилася завдання не з легких.

Вони побудували систему комбінування вимірювань і фізіології сучасних тварин з тими, взяті зі збережених кісток.

Виходячи з товщини і несучої здатності його кінцівок, палеонтологи визначили цей динозавр був якийсь бзік: він був тільки "експериментує" з ходінням на четвереньках. У нього не було слона-Лімб, як поза пізніших динозаврів.

Ранні динозаври були двоногими, ходити на двох задніх ногах і, використовуючи свої передні кінцівки, щоб схопити гілки, листя і яйця. Але як деякі поважчав, ці кінцівки повинні були допомогти розподілити навантаження.

"Еволюція зауроподов не так просто, як ми колись думали", - сказав Choiniere. "По суті, виходить, що sauropodomorphs эволюционировавших чотирилапих пози, принаймні двічі, перш ніж вони знайшли здатність ходити у вертикальному положенні з кінцівками, які, безсумнівно, допомогли зробити їх настільки успішними в еволюційному сенсі".

Філогенетичні відносини, маси тіла, і постава не Sauropodan Sauropodomorphs.

Перехідний тип вже охрестили 'prosauropods', або 'sauropodomorph'.

“Тут була процвітаюча екосистема динозаврів тут, в Південній Африці, на дні світу, з 12 тонних гігантів, як Ledumahadi, крихітні хижаки, такі як Megapnosaurus, перші ссавці, одні з найперших черепах, і багатьох, багатьох інших. Африці, і особливо в Південній Африці, відомий своєю великої гри", - говорить Choinere. "Я думаю, що ми повинні бути так само славиться наша велика гра на початку мезозою, близько 200 мільйонів років тому".

Jinguofortis, походить від китайського слова "jinguo" сенс жінки-воїна і латинського слова "Фортіс", що означає хоробрий.

ЧАСТИНА ПТАХІВ, ЧАСТИНА ДИНОЗАВРІВ

"Відсутня ланка" з епохи динозаврів пролило нове світло на еволюцію птахів.

На 127 мільйонів-річний вимерлі птахи були короткі, широкі крила, і поєднання птицеподобных динозаврів і як риси характеру.

Цілий викопний скелет, з пір'ям, істота по імені perplexus Jinguofortis був виявлений в Північно-Східному Китаї.

Аналіз показав, що він являє собою поворотний момент в еволюції польоту птахів втратили свій довгий костистий хвіст, але поки вони не розвинулися віялом рульових пір'їн.

Jinguofortis, походить від китайського слова "jinguo" сенс жінки-воїна і латинського слова "Фортіс", що означає хоробрий, мав щелепи з дрібними зубами, схожими на тих його родичів динозаврів.

Він також був короткий костистий хвіст і незвичайна плечовий пояс складається з зрощених кісток.

У сучасних птахів, на плече, який відчуває сильний стрес під час польоту складається з герметичного з'єднання між несмешанный кістки.

Будівельні камені, знайдені в копалин показав, що Jinguofortis в основному харчувалися рослинами. Вчені вважають, що птах жив у дрімучому лісі і, можливо, була літаюча стиль відрізняється від своїх сучасних побратимів.

Записи в журналі Proceedings Національної академії наук, команда на чолі з доктором Ван Хв, з Китайської академії наук, сказав: "відкриття Jinguofortis ще раз підкреслює важливість пластичності розвитку для мозаїчної еволюції в якості водія диверсифікації ранні пташки."