Восьминоги на наркотики виявити генетичний секрет

Опубликованно 04.12.2018 07:50

Восьминоги на наркотики виявити генетичний секрет

За даними Сонце спірне нове дослідження виявило восьминоги дивно реагують так само для людини, коли з урахуванням підняття настрою наркотику МДМА.

Це перші ознаки еволюційної зв'язку між соціальною поведінкою восьминогів і людей, як з'ясувалося в сучасній біології журнал.

Це дивовижне відкриття, враховуючи, що наші два види поділяються на 500 мільйонів років на еволюційне дерево.

"Мозок восьминогів більше схожі на тих равликів, ніж люди, але наші дослідження додають доказів, що вони можуть виявляти деякі з тих моделей поведінки, які ми можемо," сказав д-р Гюль D?len, професор Університету Джона Хопкінса, який керував експериментами.

"Наші дослідження показують, що певних хімічних речовин мозку, або нейромедіаторів, які посилають сигнали між нейронами, необхідні для цих соціального поведінки є еволюційно законсервована".

За словами професора, восьминоги, як відомо, розумні створіння — часто обманюючи жертву, щоб наблизитися до них.

Головне, восьминоги дуже відлюдник, як правило, уникаючи інших. Що включає товариші восьминоги.

D?len працював з Еріком Edsinger, науковий співробітник Морської біологічної лабораторії в штаті Массачусетс, щоб працювати, якщо восьминогів і людей розділяє які-небудь генетичні зв'язки.

Восьминоги можуть обмінюватися генетичною зв'язку і певну поведінку людей, згідно з новим дослідженням. Фото: додається/акції

В ході своїх досліджень, вони показали, що обидва види мали майже ідентичні геномні коди для перевізника, що пов'язує серотонін.

Серотонін є нейромедіатором, який регулює настрій, і тісно пов'язаний з деякими типами депресії.

Це хімічна сполука, яка відчуває підвищену активність, коли люди вживають екстазі, загальною рекреаційного наркотику.

Це робить людей більш товариськими, підвищення енергії, співпереживання і задоволення.

Щоб перевірити, чи дійсно восьминоги відчувати подібні ефекти, D?len розробила експеримент, який бере участь опаивать восьминіжок.

Він побудував три водяних камер, які були всі пов'язані.

Один був порожній, був пластиковий фігурку під клітку, і іншого була жінка або чоловік лабораторно-розводять восьминогів під клітку.

Потім були чотири восьминоги виставлено скрапленого версія екстазі, який був всмоктується через їх зябра.

Далі, восьминоги були поміщені у воду в камерах протягом 30 хвилин.

Всі чотири проводили більше часу в камері з восьминогом в клітці, ніж інші двома камерами — незважаючи на те, що, як правило, асоціальні істоти.

Восьминоги живі, розумні тварини. Це 2017 австралійський географічної природи фотограф року зображення, маорі восьминіг обирає свою жертву. Картина: Джастін Гілліган

Вони не тільки проводять більше часу з іншими восьминога, але вони навіть діяли дружелюбніше.

"Вони, як правило, обійняти клітку і поставити їх ротові органи по вольєру", - сказав D?len.

"Це дуже схоже на те, як люди реагують на МДМА; вони стикаються один з одним часто."

Це було в порівнянні з контрольною групою з п'яти нормальних восьминогів, які, як правило, щоб уникнути восьминіг клітці.

Дослідники говорять, що це вкрай важливо, тому що це означає, восьминоги можуть бути використані для нарко-тестування.

Вчені стверджують, що вони можуть вивчати вплив психічних лікарської терапії у тварин, які віддалено пов'язані з людьми, як і восьминоги, а чим більше близькоспоріднених істот, як мавпи або собаки.

Але активісти захисту тварин потрапили в це дослідження.

Звертаючись до Сонця, в Королівське товариство захисту тварин заявив: “Королівське товариство захисту тварин ставить під сумнів необхідність і виправданість цього експерименту. Восьминоги живі тварини здатні відчувати страждання.

“Навіть якщо там були потенційні вигоди, ми вважаємо, що це буде так далеко в майбутньому, що фінанси і бере участь досвід, могли б бути краще використані для програм прямої підтримки людей, які можуть боротися з соціальною взаємодією і комунікацією.

"Шукаю модель ще інші тварини' - це сумнівний спосіб вирішення цих вельми реальних людських проблем".

Д-р Юлія Бейнс, науковий радник при Пета Великобританії, зачинив експерименту.

Восьминогів здатні на розумові процеси, можна використовувати кошти, і чутливі до болю, мають нервові рецептори розподілені по всій їх тіла. Картина: Джоел Коулман/Сіднейський Акваріум

“Ці експерименти недопустимі, рухома цікавістю, марення, що тільки на користь експериментаторів, які заробляють на життя від них, і від ігнорування того, що ми вже знаємо про вражаючих восьминогів.

“Восьминогів здатні на складні розумові процеси, можна використовувати кошти, і особливо чутливі до болю, мають нервові рецептори розподілені по всій їх тіла.

“Ці розумні головоногі молюски також мають добре розвинені пізнавальні здібності, дивовижна пам'ять і здатність вирішувати головоломки і жити в різних середовищах — далеко від яскравих вогнів лабораторії бак.

"Наркотики ці дуже розумні тварини, а потім робити гучні заяви про розробку лікарських засобів для людини розладів шляхом тестування за видами, які так далеко пішли з еволюційної лінії від людей вкрай безглуздо".

“Найкращий спосіб зрозуміти і лікувати людські захворювання полягає у вивченні людини, але це буде незручно і може вимагати більше підготовки, ніж ці експериментатори.

"Восьминіжки слід залишити в спокої і дозволили жити в їх природному середовищі, а не в тюрму і використовувати в жорстоких експериментах".

Ця історія вперше з'явилася в Сонце і опублікована з дозволу.