Складено список найкращих двигунів за версією WardsAuto


Опубликованно 13.01.2019 05:10

Складено список найкращих двигунів за версією WardsAuto

Американський журнал WardsAuto в 25 разів назвав переможців конкурсу «10 Best Engines» серед автомобілів 2019 модельного року. У список фаворитів увійшла 3.0-літровий турбошестерка BMW B58, яка встановлюється на BMW X5, і силова установка водневого кросовера Hyundai Nexo.

Цього року в списку претендентів було 34 автомобіля, силові установки яких редактори видання протестували в жовтні і листопаді під час звичайних поїздок в околицях Детройта. Нинішня перемога BMW X5 став 35 перемогою баварської марки в конкурсі «10 Best Engines». У 28 випадках журі нагороджувало саме рядні «шістки» BMW. У списку переможців другий рік поспіль виявилися два автомобіля Ford, а марка Hyundai вперше отримала відразу дві нагороди.

ТОП-10 2019 року за версією WardsAuto виглядає так (в алфавітному порядку по брендам): 3.0 л (B58) DOHC з турбонаддувом I-6 (BMW X5) 6.2 л OHV V-8 з DFM (Chevrolet Silverado) 5.0 л DOHC V-8 (Ford Mustang GT / Bullitt) 3.0 л DOHC TurboDiesel V-6 (Ford F-150) 2.0 л DOHC Atkinson i-VTEC 4 - цил./HEV (Honda Accord Hybrid) Паливний елемент 120 кВт/електрична силова установка (Hyundai Nexo) Силова установка 150 кВт (Hyundai Kona EV) 2.0 л DOHC VC-Turbo 4-цил. (Infiniti QX50) 2.0 л DOHC Atkinson 4-цил./HEV (Lexus UX 250h) 3.6 л DOHC Pentastar eTorque V-6 (Ram 1500)

Вибір переможця в редакції WardsAuto пояснили тим, що модернізована «турбошестерка» BMW X5 (340 к. с.) відчуває себе набагато краще під час різких стрибків до червоної риси. B58 дебютував кілька років тому і тепер отримав нову систему охолодження, головку, ланцюг приводу ГРМ, масляний насос і кований колінчастий вал. Крім того, інженери BMW поліпшили блоки і систему впуску повітря, а також встановили нову паливну систему.

Агрегат V8 6.2 DFM на Chevrolet Silverado (426 к. с.) ще раз довів, що, незважаючи на вимоги до витраті палива, об'ємні «вісімки» рано списувати з рахунків. Способи підвищити ефективність таких моторів існують. В оновленому маленькому блоці 6.2 L інженери GM використовували передову технологію деактивації циліндрів Dynamic Fuel Management (ДРТ), завдяки якій в реальних умовах на кожному літрі бензину можна проїхати на 0,8 км більше, ніж без ДРТ. Хитрість полягає в тому, що DFM здатна деактивувати клапани в якому довільному циліндрі окремо, що дає 17 комбінацій роботи циліндрів. Складний контролер визначає 80 разів в секунду, скільки циліндрів палива потрібно, і система постійно перемикає послідовність запуску в залежності від умов руху і входів дросельної заслінки. Це відбувається так плавно, що водій помічає лише менше зупинок на насосі.

Друга «вісімка» у списку переможців - 5.0-літровий мотор V8 спорткара Ford Mustang Bullitt потужністю 486 л. с., роботу якого журі прокоментувало так: «Ідеальна версія Bullitt змушувала нас посміхатися кожен раз, коли ми натискали на газ». У версії Bullitt віддача мотора більше, ніж у звичайної версії GT всього на 20 л. с., але установка елементів впускний системи від Shelby GT350 і більш «вільну» випускної системи з перемиканим клапаном дозволило йому опинитися серед переможців.

В черговий раз в списку переможців виявився пікап Ford F-150. У цьому році журі відзначили 253-сильний турбодизель V6 3.0 Power Stroke, забезпечив Ford F-150 найнижчий витрата палива серед повнорозмірних пікапів в тестах WardsAuto - 9.0 л/100 км. Крім того, була відзначена здатність пікапа буксирувати причіп масою до 5171 кг і перевозити до 916 кг корисного вантажу.

Гібридна силова установка седан Honda Accord Hybrid (2.0 л DOHC iVTEC Atkinson і два електромотори) сподобалася журі не тільки низькою витратою палива (5.8 л/100 км), але і тихою і плавною роботою, швидким перемиканням між типами приводу (електричним, ДВС і гібридним). Так само журі відзначило скромну стартову вартість седана - $25 320.

Марка Hyundai відзначився одразу двома екологічно чистими моделями. У «десятці» виявилися водневий кросовер Nexo на паливних елементах (163 к. с.) та 204-сильний електричний кросовер Kona EV. На думку WardsAuto, Kona - самий «далекобійний» електрокар на ринку США крім моделей Tesla, а Nexo - це машина часу, яка відправляє вас у майбутнє». Балони з воднем (6.35 кг газу) забезпечують Nexo пробіг у 612 км по циклу EPA. Запас ходу Kona EV з акумулятором ємністю 64 кВт·год становить 415 км за стандартом EPA.

«Я ніколи не думав, що доживу до того дня, коли автомобіль на паливних елементах і електромобіль з акумуляторною батареєю потраплять в той же рік, що і два потужних V8 і складний 4-циліндровий двигун зі змінним стисненням», - сказав старший контент-директор WardsAuto Дрю Вінтер.

Кросовер Infiniti QX50 опинився в числі переможців завдяки 2.0-літровому двигуну з змінним ступенем стиснення (перший серійний у галузі), видає в американській специфікації 272 л. с. Журі відзначило «несподівано хорошу чуйність». Завдяки геометричній ступеня стиснення, що змінюється в діапазоні 8.0:1-14.0:1 мотор 2.0 VC-Turbo може підлаштовуватися під поточну навантаження.

2.0-літровий «атмосферник» з лінійки Dynamic Force, що працює по циклу Аткінсона під капотом гібридного кросовера Lexus UX 250h, заслужив похвалу журі за низький витрата палива, який під час випробувань склав 6.1 л/100 км. В силовій установці кросовера він доповнений трьома електромоторами (два спереду, одним на задній осі). Номінальна комбінована потужність системи становить 183 к. с.

Також в ТОП-10 потрапила модернізована версія мотора V6 3.6 Pentastar eTorque, встановленого на пікап Ram 1500. Агрегат доповнено 48-вольта генератором з ремінним приводом, який на розгоні може короткочасно додавати до 176 Нм електричної тяги до номінальним 365 Нм у ДВС. Живиться електродвигун від окремої батареї, подзаряжаемой при рекуперації на гальмуванні. Ефективність системи довів витрата палива в тесті WardsAuto в 10.6 л/100 км.



Категория: Автотехника