Порше 911 '992' Каррера s: перша поїздка


Опубликованно 20.01.2019 11:00

Порше 911 '992' Каррера s: перша поїздка

Чи це був шум шестициліндровий двигун ззаду, або невеликий вибух надмірної обертальності, як мій водій намагався застосувати відділу 444bhp через холодні задні шини, а їздити Хоккенхаймі довели, що багато болю знайомі про новий Порше 911 Каррера С.

Це повністю дизайн, звичайно. Як Порше Р&Д бос, Майкл Штайнер зазначає, оскільки він був вперше випущений в 1963 році, 911 "була головною опорою бренду".

Тому нові 992-покоління машина зрозуміло еволюції, як в плані дизайну і динаміки. Але не плутайте еволюцію за відсутність змін. Як з дизайном автомобіля, який освіжає погляд 911-х, віддаючи шану минулому, по кузову є багато дрібних деталей і змін. Інженери Porsche вважають, що вони, в кращому дусі 'маргінальна прибуток', роблять великої різниці.

Хороший приклад того як двигун встановлений на шасі. На кожний попередній 911, побудованому в 1963 оригінал, двигун був встановлений за допомогою кронштейна кріпиться до картера. Але на новий автомобіль, він був встановлений прямо на лонжеронах, близько 20см вперед.

Нові 992-серії Porsche 911: деталі м'який гібрид і Plug-в гібридних версій

Це було зроблено для зменшення вібрацій двигуна і поліпшити стабільність. Вона робить це шляхом пізнається, але коли у поєднанні з новою легкий, але жорсткий Shell (який використовує значно більше алюміній), Porsche каже, що це робить помітну різницю.

Наскільки велика різниця зробити все поліпшення на новий автомобіль? З точки зору Нюрбургрінг, близько п'яти секунд: ось наскільки швидше Porsche каже, що новий Carrera S-це все, ніж у попередньої моделі.



Категория: Новости