Джеймс Рупперт: навіщо потрібен "жучок"


Опубликованно 30.01.2019 12:00

Джеймс Рупперт: навіщо потрібен

Motorshows. Не так для мене цікаво, як вони колись були. Я можу впоратися з новою технікою і обіцяє, що ми будемо літати-інтернат для магазинів.

Що я не можу змиритися з тим, що багато моделей зараз точно не оновлюється, але свідомо uglified. Я впевнений, що новий BMW 3-ї серії-це чудово, – сказав автомобіль, так і зміни, зробити його краще – але це, звичайно, не кращим, ніж високу планку, задану на Е46-ера 3 серія.

Слухай, я знаю, чому змінюється регулярно: Венс Паккард пояснив вбудоване старіння ще в 1957 році у своїй основоположною роботі, виробники відходів. Це все про маркетинг і снобізм, так що кожен знає, що ви їдете в дуже останній. Однак, купує автомобіль громадськості любите щось ретро, чи не так? Ось як новий Mini дійсно почали і Fiat 500 виглядає досить добре. Між тим, ні в короткостроковій перспективі, дорога-правових або не Астон Мартін, Ягуар або, прямо зараз, Порш продати, перш ніж вони будуть оголошені.

Тобто Фольксваген Жук, новий з горщика. Повернувся з мертвих в 1998 році, він знову пішов. Очевидно, що перезавантаження не йде взагалі добре. Це був ретро невірний крок, але Жуков залишався цікавим використовувати купити. В 'частина-обміни, щоб очистити розділі онлайн оголошення, ви можете забрати у 2003 1.6 з майже 140к миль і достатньо, щоб отримати вас в 2019 за $ 375. Якщо ви хочете більше тикати, то в 2000 2.0 з 120к км становить ?470, з приватним продавцем, досить відчайдушно, щоб перемістити його.

Знайти старий Фольксваген Жук на PistonHeads



Категория: Новости