Lexus презентує новий флагманський позашляховик LX


Опубликованно 16.10.2021 17:50

Lexus презентує новий флагманський позашляховик LXИнфoрмaция рaзмeщeнa нa прaвax рeклaмы:

13 жoвтня у Дубaї (OAE) відбулaся світoвa прeм'єрa нoвoгo пoкoління пoзaшляxoвикa Lexus LX. Нoвий LX, який втілює прaгнeння брeндa відпoвідaти пoтрeбaм клієнтів з різниx кутoчків світу тa підкрeслює пoзиції Lexus, як симвoлу рoзкішнoгo стилю життя, мaє нaдійти у прoдaж нa пoчaтку 2022 рoку.

Ужe пeршa мoдeль LX, щo пoбaчилa світ у 1996 рoці, oтримaлa визнaння як флaгмaнський пoзaшляxoвик Lexus зaвдяки свoєму кoмфoрту, рoзкoші тa пoзaшляxoвим влaстивoстям. Aвтoмoбіль дoвів здaтність пeрeсувaтися прaктичнo всімa видaми дoріг, a тaкoж врaжaючу нaдійність і дoвгoвічність.

Нoвий LX булo рoзрoблeнo, щoб зaбeзпeчити пaсaжирaм і вoдієві кoмфoрт тa нaсoлoду від пeрeбувaння в aвтoмoбілі, куди б вoни нe їxaли. Збeрігaючи трaдиційну рaмну кoнструкцію кузoвa на зaбeзпeчeння нaдійнoсті, дoвгoвічнoсті тa прoxіднoсті, нoвий LX мoжe пoxвaлитися пoліпшeними xaрaктeристикaми зaвдяки нoвій плaтфoрмі GA-F. Її викoристaння дoзвoлилo знизити вaгу приблизнo нa 200 кг і ствoрити кузoв, щo вирізняється висoкoю жoрсткістю, зaвдяки зaстoсувaнню цифрoвиx тexнoлoгій.

Нoвий LX будe дoступний у вeрсіяx LX 600 із пoтужним 3,5-літрoвим* бeнзинoвим двигунoм V6 із пoдвійним турбoнaддувoм тa LX 500d із 3,3-літрoвим дизeльним двигунoм V6 із пoдвійним турбoнaддувoм. Обидві версії матимуть гальмівну систему з електронним керуванням та електропідсилювач керма, щоб гарантувати унікальні ходові якості Lexus LX як сверху дорогах, так і на бездоріжжі.

Для того безпечнішого й комфортнішого водіння получай центральній консолі вперше возьми автомобілях Lexus встановлено подвійний монитор, що складається із 12,3-дюймового верхнього та 7-дюймового нижнього екранів. Також уперше в світі було реалізовано функцію Back Underfloor View, що відображає получай екрані область під задньою частиною автомобіля.

Во (избежание максимальної відповідності різноманітним потребам клієнтів, у Lexus LX доступна нова комплектація VIP** із чотирма окремими сидіннями та функцією «Оттоман» сверху сидіннях заднього ряду.

Під часок розробки дизайну особливу увагу було приділено функціональності та лініям, які підкреслюють потужність автомобіля. Дизайнери створили пропорції, що поєднують вишуканість і потужність, та роблять новий LX дуже помітним для дорозі, як і належить флагманському позашляховику. Серед інших технологій, які варто відзначити, уперше в автомобілях Lexus реалізовано кнопку запуску двигуна із функцією автентифікації после відбитком пальця. Це сприяє зниженню ризику викрадення автомобіля.

ОСНОВНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ НОВОГО ПОКОЛІННЯ LEXUS LX

Нова мова дизайну Lexus, що гармонійно поєднує витонченість та функціональну красу

Концепція дизайну сфокусована в створенні екстер'єру, який поєднує вишуканість із потужним і приголомшливим зовнішнім виглядом, як і належить флагманському позашляховику.

Нова фамільна решітка радіатора втілює оновлений проектирование Lexus, що базується нате функціональній красі. Цей фірмовий елемент став тривимірним і позбувся хромованої граница. Таке рішення підкреслює єдність решітки з усім кузовом і додає вагомості передній частині автомобіля, одночасно поліпшуючи ефективність охолодження і розподілу повітряних потоків.

Простір навколо водія облаштовано згідно з концепцією кокпіту Тазуна, що ініціює якісну взаємодію водія з автомобілем. Монитор та перемикачі розташовано таким чином, аби забезпечити інтуїтивно зрозуміле керування автомобілем, майже никак не змінюючи пози навіть під часы руху нерівними поверхнями.













Як і в новому NX, у центрі задньої частини замість логотипу розміщено напис LEXUS, що символізує нову епоху интересах бренда.

Чудові ходові якості як в дорозі, так і на бездоріжжі

Нова помост GA-F була застосована Lexus вперше, щоб досягти ідеальних ходових характеристик. Положення центру ваги LX було оптимізовано после рахунок зміщення масивного двигуна отступать.

Дах було виконано з легкого алюмінію, адже він знаходиться найвище і його аншпуг впливає на положення центру ваги автомобіля. Це призвело предварительно значного зниження центру ваги й зменшення загальної маси приблизно сверху 200 кг.

У новому поколінні, вперше вслед всю історію LX, застосовуються електропідсилювач керма та клейові з'єднання кузова. Артельно вони забезпечують безпосередній відгук возьми дії водія і під часик повороту керма та натискання педалі акселератора.

2850-міліметрова колісна главное, успадкована ще з першого покоління LX, і кути прохідності (кут в'їзду, кут з'їзду й повздовжній кут прохідності), що збереглися із попереднього покоління, забезпечують і високу прохідність нате бездоріжжі, й достатній простір усередині салону.

Підвіска з активним контролем висоти (AHC), яка дозволяє регулювати висоту розташування кузова залежно від умов керування, тепер має розширений вибір положень. Впредь до того ж AHC відтепер стабілізує положення автомобіля під отрезок времени поворотів, прискорення та гальмування, оптимізуючи жорсткість пружин, если це необхідно.

Нова налаженность кругового огляду Multi-Terrain Monitor використовує чотири камери, щоб допомогти водієві відслідковувати ситуацію навколо автомобіля. Доступність нової опції - відображення простору під задньою частиною автомобіля - дозволяє робити його «прозорим». Скажем водій може чітко бачити талия поверхні, якою пересувається, а також дорожні умови навколо передніх і задніх коліс.

Уперше в автомобілях Lexus центральну выступ оснащено подвійним дисплеєм. Сверху верхньому 12,3-дюймовому сенсорному екрані відображаються елементи управління навігацією та аудіосистемою. Він но використовується системою кругового огляду Multi-Terrain Monitor під время руху бездоріжжям. На нижньому 7-дюймовому сенсорному екрані відображаються елементи керування клімат-контролем. Також він слугує екраном вибору режимів керування чтобы системи Multi-Terrain Select.

Нова лінійка потужних та ефективних силових агрегатів

Новий 3,5-літровий бензиновий двигун V6 із подвійним турбонаддувом у LX 600 забезпечує високий крутний фактор на низьких обертах і швидку реакцію турбіни. Його максимальна потужність - 305 кВт (415 к.с.), а максимальний крутний постой - 650 Нм. Двигун забезпечує приємне відчуття прискорення, доступне завдяки високому крутному моменту в широкому діапазоні обертів.

Перший с целью Lexus 3,3-літровий дизельний двигун V6 із подвійним турбонаддувом, яким оснащено LX 500d, вирізняється оптимізованою конструкцією кожного елемента угоду кому) досягнення максимальної потужності 220 кВт (299 к.с.) і максимального крутного моменту 700 Нм, а також чудової економії пального. Максимальний крутний минуточку досягається, починаючи з низьких обертів. Це забезпечує потужне прискорення, яке чітко відповідає діям водія.

В дизельному двигуні двойка турбокомпресори зі змінною геометрією забезпечують підвищену продуктивність про стрімкого прискорення у будь-яких ситуаціях. Бери низьких обертах працює Вотан, а на високих додатково підключається другий, що забезпечує потужне та плавне прискорення получи и распишись будь-яких обертах.

Обидва силові агрегати працюють у парі з 10-ступеневою автоматичною коробкою передач. Вона забезпечує плавний і комфортний темп водіння, а також потужне прискорення в старті, позашляхові характеристики й економію пального получай високих швидкостях.

Нова комплектація VIP

Новий Lexus LX у комплектації VIP має чотири окремі сидіння. Задні сидіння забезпечують найвищий рівень комфорту, у тому числі завдяки високому рівню бокової підтримки і нейтралізації незручностей від нерівностей дорожнього покриття. Нахил спинки сидінь змінюється у діапазоні накануне 48 градусів; вони оснащені окремою консоллю з панеллю керування функціями комфорту. Монитор розважальної системи задніх пасажирів, що знаходиться возьми спинці переднього пасажирського сидіння, можна скласти, аби мало-: неграмотный обмежувати оглядовість попереду. Підвищений удобства пасажирів позаду також гарантується достатньою відстанню накануне передніх сидінь, що досягає 1 100 мм.

После цієї комплектації також входять сонцезахисні шторки нате задніх бокових вікнах, освітлення в (видах читання та розважальна общественный порядок задніх пасажирів. Комплектація VIP оснащена спеціальними вентиляційними дефлекторами у стелі, по вине які охолоджене повітря розсіюється, як водыка у душовій кабіні, й огортає задніх пасажирів. Окрім того, сообразно боках центральної консолі задніх сидінь також є вентиляційні дефлектори. Взимку вони огортають теплим повітрям і забезпечують благоустроенность за принципом «свіжа разумник, теплі ноги».

Задня тротуар управління, на яку винесено керування різними функціями та налаштування задніх сидінь і прилеглої прежде них зони, була спроєктована з орієнтацією получи и распишись підвищений комфорт клієнта, саме тому її було продумано прежде найдрібніших деталей.

Мультимедійна теория нового покоління

Застосування новітніх мультимедійних систем, що підтримують Android Auto та бездротове підключення накануне Apple CarPlay, робить користування новим LX більш зручним та комфортним.

С целью усіх комплектацій також доступний інтелектуальний голосовий асистент «Hey, Lexus» («Агов, Лексус»).

У базовій комплектації LX оснащений аудіосистемою Lexus з 10 динаміками. А у топових комплектаціях - преміальною аудіосистемою Mark Levinson Premium Surround із 25 динаміками.

Возьми новому LX у комплектації VIP встановлюється розважальна налаженность для пасажирів задніх сидінь нового покоління з інтуїтивно зрозумілою сенсорною панеллю управління.

Провідні технології захисту та безпеки

Уперше в автомобілях Lexus у новому LX реалізовано кнопку запуску двигуна із функцією розпізнавання відбитка пальця, що сприяє зниженню ризику викрадення.

Кулек систем безпеки та допомоги водієві LSS+ (Lexus Safety System+) останнього покоління включає модернізовану систему попередження зіткнень із новою системою аварійного підсилювача керма, поліпшену систему утримання в центрі смуги руху, адаптивний круїз-испытание із новою функцією сповільнення у віражах.

Застосування системи адаптивного дальнього світла (AHS) з технологією BladeScanTM дозволяє водієві використовувати дальнє світло, щоб добре бачити пішоходів і дорожні знаки, никак не засліплюючи інших водіїв.

Коментар Такамі Йоко (Takami Yokoo), головного інженера Lexus International: «Аби відповідати різним стилям життя наших клієнтів, ми розробили концепцію керування новим LX, що звучить як «Легкість і благоустроенность на будь-якій дорозі світу». Ми прагнули створити автомобіль, який завдяки винятковим позашляховим характеристикам може безперешкодно та комфортно їздити адью-якою дорогою: міськими вулицями, міжміською автомагістраллю нежто бездоріжжям. Аби досягти цього, около розробці ми зосередилися получи и распишись поведінці автомобіля на «реальних дорогах».

Виробник поліпшив позашляхові характеристики, притаманні LX, завдяки численним «спробам та помилкам», тестуючи його у складних дорожніх умовах. Спільно з водіями-випробувачами главенство інженерів працювала над поліпшенням ходових характеристик, застосовуючи безкомпромісний підхід прежде створення Особливостей керування Lexus (Lexus Driving Signature). Приказ(ание) прагнула забезпечити неповторні відчуття від керування Lexus і гарантувати, що відгук усіх систем автомобіля если прямо пропорційним діям водія.

Аби задовольнити найрізноманітніші очікування наших клієнтів зі всього світу, ми пропонуємо чотиримісну комплектацію VIP. Кожна комплектація, навіть базова, втілює увагу после найдрібніших деталей й ентузіазм, з яким розробники створювали новий LX. Запрошуємо вы протестувати LX, збудований руками реальних ентузіастів, получай реальних дорогах».

Коментар Йосіакі Іто (Yoshiaki Ito), водія-випробувача Lexus International: «Завдяки використанню оновленої платформи та електропідсилювача керма ми досягли такого рівня ходових якостей, який дозволяє відчути установка Lexus, щойно ви сіли следовать кермо і почали рух. Надо цими ходовими характеристиками також працювали експерти з позашляхової їзди, щоб якнайкраще втілити концепцію керування получи бездоріжжі, а також застосувати практичний досвід від водіння бездоріжжям интересах покращення характеристик їзди звичайними дорогами.

Ми також багато їздили получай новому LX різними дорогами, щоб перевірити, чи впливають зміни, які ми впровадили, возьми прохідність. Адже ми прагнули досягти високих ходових характеристик для будь-яких дорогах. Значно покращений LX додасть ще більше відчуттів від водіння у повсякденному житті. Повірте, вы сподобається!»

Коментар Казуюкі Уено (Kazuyuki Ueno), водія-випробувача Lexus International (фахівець із їзди бездоріжжям): «Щоб зробити водіння бездоріжжям безпечним і забезпечити ще більше комфорту й задоволення від керування, що є неодмінною властивістю Lexus, ми безліч разів протестували автомобіль для різних видах бездоріжжя. Це дозволило ще більше вдосконалити чудові позашляхові властивості LX. Щоб гарантувати удобства для водія та пасажирів, ми налаштували нову підвіску з активним контролем висоти (AHC) та системою регулювання жорсткості (AVS) таким чином, щоб залишалося відчуття контакту з дорогою і менше відчувалися нерівності.

Окрім того, ми продумали багато інших деталей - від зручності перегляду зображень системи кругового огляду Multi-Terrain Monitor предварительно способу управління системою Crawl Control. Сподіваємося, що кожен зможе насолодитися ходовими характеристиками LX, які забезпечують комфортне пересування різними типами доріг - і автомагістралями, і бездоріжжям, - у всьому світі».













* Значення вказане умовно та може несуттєво відрізнятися від робочого об'єму двигуна. Більш детальна інформація наявна в офіційних дилерів Lexus.

** Наведені тутовник і далі назви комплектацій та кольорів кузова/салону/оздоблення сидінь є суто умовними, використовуються винятково заради зручності в розподілі наборів параметрів автомобіля та можуть відрізнятися или бути відсутніми в документах аль інших матеріалах.



Категория: Автотехника