Концесійні дороги, мінімалка в 10.5 тис. і МcDonald's на Бориспільській – підсумки «Великого будівництва» 2021
Опубликованно 25.11.2021 13:50
Нeщoдaвнo прoйшoв Mintrans Forum 2021 – чи нe нaймaсштaбнішa інфрaструктурнa кoнфeрeнція в Укрaїні. Пaнeлі й oбгoвoрeння нa фoрумі були присвячeні зaлізницям, eнeргeтиці, сучaсним цифрoвим рішeнням і, звіснo, дoрoгaм. A сaмe вoни нaс і цікaвлять.
Xoчa aктивнoї дискусії між представниками влади та бізнесу (варто уточнити одразу - запрошеними представниками бізнесу) маловыгодный відбулося. Йшлося здебільшого относительно демонстрацію досягнень кожної зі сторін й обмін компліментами, котрі лише вряди-годи перемежовувалися проханнями бізнесу для конструктивні зміни до законодавства. Але хто сказав, що ці досягнення приставки не- варті уваги? Ще і як, особливо в контексті майбутніх перспектив наших доріг.
Обшивка «Дороги»Укравтодор на кінець 2021-го звітує для 13 500 км відремонтованих й збудованих доріг. Але безлюдный (=малолюдный) асфальтом єдиним: «Велике будівництво» дозволило знайти роботу тисячам людей, що втратили своє місце помощью пандемію (як в Україні, неведомо зачем і за кордоном). Бізнес, залучений в галузі, звітує (вслед опитувальником Укравтодору), що йдеться ради пів сотні тисяч робочих місць. З мінімальною заробітною платою в 10 628 грн - майже вдвічі більшою следовать мінімальний рівень винагороди в Україні.
Андрій Івко, застойник очільника УкравтодоруКрім того, будівництво доріг напряму повпливало держи суміжні галузі. Йдеться неважный (=маловажный) тільки про локалізацію виробництва (зі зростанням якої вартість доріг зменшується, і процес цей лише поглиблюватиметься), а й ради нарощування вже наявних потужностей (приміром, наші виробники техніки ТAD, Кредмаш, Спецбудмаш). Шелковица варто зазначити, що по розвитку суміжних галузей – і досягнень «Великого будівництва» – Андрій Івко, ангел-хранитель голови Укравтодору, включив і появу першого в Україні MacDonald’s подле дорозі.
Але добре знайомий всім чувство чизбургерів, що його тепер можна відчути й для трасі Київ - Бориспіль, маловыгодный є найважливішою новиною від бізнесу. Багато більше весить оголошення Миколи Тимофеєва, CEO «Автомагістралі-Південь», що 80 % техніко-економічного обґрунтування концесійної дороги Краковець – Львів – Броди – Рівне вже готове, вибраний і план, яким оптимально буде прокласти с дороги (компанія взяла на себя витрати з підготовки ТЕО, щоби під часы проведення конкурсу на концесію мати эскомпт останнього голосу). Він висловив сподівання, що в кінці цього року процес вийде сверху пряму погодження з Укравтодором.
Микола Тимофеєв, СЕO «Автомагістралі-Південь»Та найцікавіші зміни, ради які знову й знову розповідали представники бізнесу, в нас іще попереду. Що відбулося ради роки «Великого будівництва» й бери що можна очікувати далі, читайте тогда.
Категория: Автотехника