Пошуки древніх флотилію є політичній грі влади.


Опубликованно 09.03.2018 02:35

Пошуки древніх флотилію є політичній грі влади.

Адмірал Чжен Хе.

Понад 600 років тому євнух вів флот з 300 кораблів на фантастичну подорож у пошуках нових земель.

Це було величезне підприємство.

Розповідями про незвичайні кораблі, навантажені золотом, шовку та порцеляни передавалися через століття.

Деякі кажуть, що він навіть побував у Північній Австралії під час квестів, хоча немає жодних слідів цього.

Крім того, існує мало доказів величезні кораблі сказав, щоб сформувати ядро Чжен Хе флот постійно існував насправді.

Пекін хоче знайти його.

Починаючи з 2015 року, археологи були відправлені в Індійський океан з самої передової військової сонар і датчик обладнання.

Їх робота полягала в тому, щоб знайти докази цих кораблів були справжніми.

У жовтні минулого року, Китайська Академія Наук опублікувала статтю про те, дослідники повернулися "позитивні результати".

Вони знайшли в утиль? Вони знайдені та ідентифіковані артефакти?

Ми поки не знаємо. Ми знаємо, ведуться нові місії дослідження.

Ми також знаємо, що відкриття будь-якого скарб просто в бік.

Замість того, довічного Президента Сі Цзіньпіна і його правляча Комуністична партія Китаю хочуть перевірки.

Сі нещодавно згаданий Адмірал Чжен Хе, як "доброзичливий емісар" провідні "скарб-навантажені кораблі" будівництва "мосту миру і співробітництва між Сходом і Заходом".

Більш прямо, він хоче, щоб його експансивний "один пояс, один шлях" володіти економічного, військового і політичного впливу в Азії, на Близькому Сході і в Африці повинен бути виправданий історичний прецедент.

Над землею дороги, традиційний Шовковий шлях стежки вже використовуються для такого обґрунтування.

Над морем ремені, доказів набагато важче знайти.

У интерпретативной моделі корабля скарб, що належить адмірала Чжен розміщений уздовж репліку Христофора Колумба "Санта-Марія", на якому він подорожував на борту для вивчення Північної Америки. Картина: Карт

ЩО СТАРЕ НОВЕ ЗНОВУ

Імператор Юн Ле був пункт, щоб довести. Його правління, яке почалося в 1402 році, широко розглядається як нелегітимна після запеклого сімейного боротьба за трон небес.

Він очистив чиновники його уряду. Він знищив всі записи своїх суперників. Він переніс місце Китаю влади в Пекіні.

Але йому потрібно було щось велике. Що-то, щоб завоювати визнання. Що-то, щоб надихнути лояльність.

Його рішення передається в легендах.

Вважається, що він призначений вірний суд євнуха Чжен Хе, з нагляду за будівництвом флоту з кращих кораблів.

Чоловік проходить повз репліки корабля-скарбниці плавав на китайський мореплавець Чжен Хе (1371-1435), Чжен Хе скарбами човен заводські руїни парку в Нанкін провінції Цзянсу, Китай. Фото: Гетті

Одні були колосальні кораблі з скарбами. На 125м довжиною з дев'ятьма щоглами кожного, це було б унікальним технічним досягненням для того часу.

Це також є спірним питанням. Потужний бюрократичний апарат Китаю був переконаний, що така неймовірна ідея була порожня витрата величезних ресурсів.

Але Імператор Юн Ле був свій шлях.

Початкова місія Чжен був взяти його силою 300 скаут суден, кораблів та суден з скарбами, щоб такі країни, як Корея, Японія і В'єтнам. Він буде нести з собою багаті дарунки. У свою чергу, правителів цих земель повинні були співати осанну імператору Юн Ле і визнати його силу.

І це було зроблено, Чжен встановив би далі, щоб знайти нові землі для тієї ж мети.

Капітан китайського моря мореплавець, Адмірал Чжен Хе.

ГЕРОЙ ВІДКРИТОМУ МОРІ

Це була торгова місія. Це була дипломатія канонерок у всій красі.

Величезні-для-їх-час чженя кораблі були добре озброєні.

Їхню страшну присутність було покликане як справити враження і корова регіональних правителів.

Демонстрація їх сили прийшли в Малаккській протоці, недалеко від сучасного міста-держави Сінгапуру. Флот Чжен подрібнювали, що китайський пірат Чен Zuyi. Як повідомляється, близько 5000 моряків загинули.

Ті народи, які вітали Чжен з розпростертими обіймами витрачалися марно з подарунками і попросив поставити послів в імператорському Пекінському суді — поряд із знаками своєї вдячності.

Ті, які чинили опір, наприклад, на острові Шрі-Ланка в 1411, були атаковані переважаючими силами. Новий, більш зговірливим, уряду були встановлені.

Туристи позують для фотографії на борту копії корабля скарбів поплив на китайський мореплавець Чжен Хе в Нанкін провінції Цзянсу, Китай. Фото: Гетті

В цілому, флот вступив Чжен на сім таких експедицій.

Він постачав, що імператор Юн Ле найбільше потрібні.

І це був не скарб.

Єп Ле жадав підтвердження. І серед посланців, скарби і чудеса Чжен повернувся були жирафи з найбільш далекій Африці. З побожним китайців, вони були живим втіленням міфічного кілін — чарівне тварина, що втілює ідеали світу.

Що, нарешті, з'явився у плоті, було найсприятливіший подія.

У qing династії копія шовковий згорток династії Мінг показує прибуття жираф в Китай з Африки. Для китайців, це був міфічний звір зробив реального.

ПЕКЛО НА ВИСОКУ ВОДУ

Чжен Хе флот відкрив новий "пояс" торгівля через те, що зараз в Індонезії і Малайї, Бенгальської затоки і Аравійського моря, в Аравії та Африці.

Його 300 судів, близько 60, як вважалося, були спроектовані як кораблі з скарбами.

Вони везли золото і срібло разом з запасами з кращих Китаю фарфор і шовк.

Вони повинні були бути подарунки іноземних правителів.

Натомість, рідкісні дорогоцінні камені, слонову кістку і екзотичних твір слід зберігати в їх трюми для повернення в Китай.

Але речі не завжди повністю перейти шлях Чженя.

Одне таке зіткнення прийшли в якийсь момент між 1410 і 1411.

Король Шрі-Ланка (Цейлон) зібрав армію близько 50 000 бійців.

Його сила була успішно займається і блокували флот Чжена.

Виконавці на борту Нанкін репліка розповісти історію Чжен Хе, який вів його добре оснащений флот, щоб плисти через Тихий, Індійський і Атлантичний океани у більш ніж 30 країн і регіонів. Фото: Гетті

Так Чжен взяв кілька суден, що перевозять близько 2000 елітних воїнів, щоб вирішити яке-небудь опір.

Ці прорвали щоб несподівано напасти на короля Alakeshvara палац.

Він, його родина, придворні й слуги були всі схопили і доставили назад у Пекін.

Але флот Чжен вже понесли важкі втрати в процесі.

Серед них були і славилися кілька його кораблі з скарбами.

Зі смертю імператора Юн Ле в 1424, Адмірал Цзен він і його флот поступово потрапляли в немилість. Коли адмірал помер після останнього пригоди в 1433 році, його кораблі були розбиті.

Чиновники Китаю швидко взяв реванш: досягнення Цзен він значною мірою стерті з історії.

Його казки повертаються в популярності з публікацією казки про його появу в 1904.

Називається Kangnido карті, цей китайський графіку Азії та Індії був зроблений в 1402. Він старше адмірала Чжен Хе рейсів і припускає, що він був багато в чому слідуючи заздалегідь встановленими маршрутами. Фото: Вікімедія

ВІЧНІ МІСІЇ

Флот Чжен поки ще може бути віддано служити своєму народові.

Полювання для своїх кораблів ведеться з 2010 року.

Знайти фактичні докази легендарний китайський морське перевагу було б значним пропаганда виграти.

Можливі маршрути по Китаю, Азії, Близького Сходу і Африки систематично обстежитися на наявність ознак лісоматеріалами корабельних аварій.

Поки що непрямі докази.

Руїни сухому доці, відповідний розмірами кораблі Чжен був знайдений в Нанкін. І гігантський кермо був знайдений в бруді від Чжецзян.

В іншому випадку, тільки інші докази Чжен Хе стало відкриття стели (кам'яні повідомлення), що носить його ім'я на Шрі-Ланці і подібних об'єктів у місті.

Але в Південно-китайському ранковий пост нещодавно повідомили про нову експедицію в Шрі-Ланці був запущений в кінці минулого року.

Він процитував Шрі-Ланки, і археолог кажу, що Китай збирається поставляти сучасні системи гідролокатора, які здатні генерувати дуже високий дозвіл зображення морського дна. Також було розгорнуто китайський новий занурювальний здатні занурюватися до 7км під хвилями.

Результат цієї місії, якщо завершено, ще не повідомляється.

Між тим, підштовхнути Президента Сі Цзіньпіна в країни Близького Сходу і Азії, триває.

Він фінансує портів, мостів і залізниць для недорозвинених народів. Це подарунки, які повертають масове міжнародне визнання.

Потім він бере їх назад, коли ці країни відстають у погашення боргу.

І його масивний новий військово-морський флот почав робити вилазки серед давніх морських шляхів, стверджуючи нову претензію до того, що Сі стверджує, що давні права Китаю.

Ця карта світу, як вважають деякі, були складені Чжен Хе, самий відомий в Китаї навігатор. Понад 28 років він проїхав більше 50 000 км і відвідав більше 30 країн. Фото: Гетті

Спочатку опубліковано зловісне скарб asChina полювання



Категория: Технологии