Пошуки зниклого в Антарктиді метеорити

Опубликованно 24.05.2018 12:30

Пошуки зниклого в Антарктиді метеорити

Фахівці з Університету Манчестера планують сміливу місію пошуку космічні скелі на крижаному континенті. Метеорити, вони пояснюють, може пролити світло на формування Сонячної системи з залізних метеоритів, зокрема, надаючи цінну інформацію про формування планет.

Південний континент землі може виявитися надзвичайно плідним для дослідження метеорита. Більш ніж 35,000 метеоритів зафіксовано в колекціях по всьому світу, близько двох третин були відновлені з Антарктиди, повідомляє Бі-бі-сі.

У той час як темні кольори нерудних метеоритів відносно легко помітити на білих просторах Антарктиди, дослідники відзначають, що залізний метеорит виявляє в Антарктиці значно менше, ніж в інших частинах світу. Експерти вважають, що відсутня метеоритів може бути всього декілька сантиметрів нижче поверхні льоду. Нагрівшись на сонці, багатих залізом метеоритів швидше розтопити лід навколо них, змушуючи їх опускатися і ставати в льодах.

Враження художників зіткнення з астероїдом неподалік від австралійського Антарктичного дивізіону в Антарктиді.

Робота з британської антарктичної, вчені будуть використовувати спеціалізовані технології виявлення металу для сканування трьох майданчиках в Антарктиді. Попередній візит на континент відбудеться в 2019 році з основної експедиції, швидше за все, відбудеться в наступному році.

"Тепер у нас є можливість почати по-справжньому захоплююче наукове пригода," сказав д-р Джеффрі Эватт, інженером-математиком в Манчестерському університеті і членом дослідницької групи, в заяві.

"У разі успіху нашої експедиції допоможе вченим розшифрувати походження Сонячної системи і цементу Великобританії як лідер в області метеоритики і планетології."

Бі-бі-сі повідомляє, що технологія вчених нещодавно пройшли успішні випробування на Шпіцбергена, норвезького архіпелагу в Північному Льодовитому океані.

Метеорити, що земля в Антарктиді поступово перевозили по льоду рух до узбережжя континенту, повідомляє Бі-бі-сі. Проте природні бар'єри, такі як гори можуть запобігти їх непорушність подорож до моря, потенційно забезпечуючи плідну мисливські угіддя для вчених.

Дослідження з описом експедиції був опублікований в журналі Nature сommunications.

Фото: Локхард Закарі

Метеороід-це невеликий шматок астероїда або комети. Коли він входить в атмосферу Землі, вона перетворюється на Метеор чи вогненна куля, або падаюча зірка. Шматки породи, які обрушилися на землю, цінна для колекціонерів, метеорити.

Раніше в цьому році, Метеор зробив заголовки, коли вона пронеслася по небу в Мічигані. Палаючий вогненна куля послав мисливців метеорита намагаються знайти фрагменти рідкісних Спейс-рок.

В залежності від їх розміру і матеріалу, метеоритів може бути прибутковим знаходить. "Тому що метеорити так мало, вони оцінюються і продаються за грам", - пояснює сайт Meteorlab.

Загальні ціни на залізний метеорит, як правило, між 50 центів і 5 доларів за грам, за даними Meteorlab. Кам'яні метеорити, однак, набагато менше і по ціні від 2 $20 $за грам. Тип кам'янисто-залізного метеорита називають pallasite представляє найбільший інтерес для приватних колекціонерів, за даними Geology.com.

Раніше в цьому році 70-ЛБ залізний метеорит проданий на аукціоні за неймовірні $US237,500.

Ця стаття спочатку з'явилася на Fox News і була перевидана з дозволу.