Боїнг космічну капсулу не перший запуск


Опубликованно 02.01.2020 16:20

Боїнг космічну капсулу не перший запуск

У Старлайнере капсули, побудовані нами аерокосмічну компанію "Боїнг", виступав безпілотний випробувальний політ в п'ятницю, коли вона раптом відхилилася від курсу, НАСА сказав.

Капсула залишиться на орбіті протягом декількох днів, але не зістикується з Міжнародної космічної станції, як і планувалося.

Він повернеться на Землю вже в неділю, приземлився в пустелі Нью-Мексико, НАСА і представники компанії заявили, що. Вони сказали, що капсула була стабільною і безпечною.

Зліт в п'ятницю з мису Канаверал, штат Флорида, пройшла бездоганно, як ракета Атлас V знятий з Старлайнер капсулі незадовго до сходу сонця.

В Об'єднаній ракетно запуску альянсу Атлас V викочується на стартовий майданчик на станції ВПС на мисі Канаверал у середу, 18 грудня 2019 року. На вершині ракети лайнер Боїнг капсули. Фото: Крейг Бейлі/Флорида сьогодні через ап

Ракети з Боїнгом екіпажу лайнер капсули в орбітальний випробувальний політ до Міжнародної космічної станції стартує в п'ятницю, 20 грудня 2019 року на мисі Канаверал. Космічний корабель лайнер не досягне належної орбіти. Фото: AP фото/Террі Ренна

Але через півтора години польоту, "Боїнг" повідомив, що капсула не потрапила в праву орбіту.

Чиновники заявили, таймер апарату не працював належним чином, і її спалили занадто багато палива, щоб благополучно зробити поїздку на космічній станції.

Це був шанс Боїнг наздогнати компанії SpaceX, НАСА та інші комерційні екіпажу провайдера, який успішно пройшла аналогічна демонстрація в березні минулого року.

SpaceX має одну перешкоду, запуск перервати випробування до реалізації два астронавта НАСА у своєму капсулу Dragon, можливо, до весни.

Успішний лайнер демо дозволило б Боїнг запускати космонавтів на літо. Але це може виявитися неможливим зараз.

На брифінгу, адміністратор НАСА Джим Bridenstine сказав, що це занадто рано, щоб знати, якщо ще один випробувальний політ, перш ніж космонавти літають.

"Я не виключаю," Bridenstine говорить про те, на наступний лайнер може перевозити екіпаж або піти з порожніми.

У астронавтів на борту, вони, можливо, були в змозі взяти на себе, виправити проблему і отримати капсулу на космічну станцію, сказав він.

Минуло майже дев'ять років з тих пір астронавти НАСА запустила з США.

Останній раз був 8 липня 2011 року, коли "Атлантіс", зараз на виставці в Космічному центрі Кеннеді, прийняв остаточне рейсом шаттла.

З тих пір астронавти НАСА здійснили поїздку в і з космічної станції через Казахстан, люб'язно російського космічного агентства.

Атракціони "Союз" витрати НАСА до US86 мільйонів доларів (A124 мільйонів доларів) за штуку.

Американське космічне агентство передало доставка станція для приватного бізнесу, перший вантаж, а потім екіпажі, для того, щоб зосередитися на тому, щоб космонавти поверталися на Місяць і на Марс.

Комерційні вантажні кораблі здійснили політ у 2012 році, починаючи зі SpaceX.

Капсули екіпажу були складніше спроектувати і побудувати, і парашут, і інші технічні проблеми відкинули перші пуски з 2017 року тепер в наступному році.

У квітні минулого року, екіпаж капсула компанії SpaceX вибухнула під час наземних випробувань.

США потреб компаній, що конкурують як цей, сказав пан Bridenstine, що дозволить знизити витрати на запуск, стимулювання інновацій і відкритий простір більшого числа людей.

Він підкреслив необхідність більш ніж однієї компанії в разі виникнення проблем, який тримав один обґрунтованим.

Тисячі глядачів заклинило районі старту, у п'ятницю, з нетерпінням чекають прем'єри польоту зореліт.

Ракета Союз організації запуску стартував від станції ВВС мис Канаверал і була видна протягом не менше п'яти хвилин, його білий інверсійний слід, яскравий контраст на тлі темного неба.

Інверсійний слід ракети був яскравий контраст на тлі темного неба. Фото: Террі Ренна

Настрій швидко вийшла невесела, як новини невдача сочилася.

Всі троє космонавтів призначений перший екіпаж лайнер були в центрах управління, щоб спостерігати старт ракети – НАСА Майк Фінк і Ніколь Манн і Кріс Фергюсон Боїнга.

Містер Фергюсон командував останній шатл місії. Він тепер льотчик-космонавт тест для Боїнга і один з ключових розробників зореліт.

“Саме тому ми льотних випробувань, вірно? Ми намагаємося зробити все помилки видалені з системи", - сказав пан Фінк на брифінгу. "Там завжди щось".

Астронавт НАСА Ніколь Манн (ліворуч), Боїнг астронавт Кріс Фергюсон (в центрі) та астронавтом НАСА Майклом Фінком буде перший екіпаж до польоту на космічних кораблях лайнер в наступному році. Фото: AP фото/Террі Ренна

Концепт-арт показує Старлайнер капсулі на орбіті над землею. Фото: Хо / НАСА/Боїнг / АФП

Розрахований на сім, біла коробочка з чорної і синьою обробкою буде нести, як правило, чотири або п'ять осіб.

Це п'ять метрів з прилеглою до нього службовий модуль і 4,5 метра у діаметрі.

Для тестового польоту, лайнер ніс різдвяні частування і подарунки для шести космічної станції жителів, сотні дерев насінням, схожими на тих, що летіли до Місяця на Apollo 14, оригінальний авіаперельоту ID-картки, яка належить "Боїнг" засновник і манекен по імені Рози у капітанському кріслі.

Випробувального манекена імені біцепса-згинання клепальщик Другої світової війни носив червоний горошок волосся бандана просто як оригінальний Рози і користувальницькі Боїнга королівський синій скафандр.

Політ був призначений для перевірки всіх систем, від вібрацій і напруг від старту до приземлення в армії ракетному полігоні Уайт-Сендс в Нью-Мексико, з парашутів і подушок безпеки, щоб пом'якшити приземлення.

Капсули вчора повернувся на Землю. Картина: Білл Ингаллс / НАСА / АФП

Навіть тест манекен упакований з датчиками.

Напередодні польоту, сказав пан Bridenstine він був "дуже зручно" з Boeing, незважаючи на тривалий заземлення 737 Макс літаки компанії.

Космічні кораблі і літаки сторін компанії були різні, - зазначив він.

"Боїнг" вже давно бере участь у програмі людини НАСА космічного корабля, від проекту Меркурія до шатлу та програм станції.

"Боїнг" почав попередню роботу на лайнер в 2010 році, за рік до "Атлантіс" злетів в останній раз.

У 2014 році компанії Boeing і SpaceX зробив остаточний варіант. "Боїнг" отримав більше 4 мільярдів доларів на розробку і літати лайнер, в той час як компанії SpaceX здобув для команди-версію свого вантажного корабля Dragon 2,6 мільярда доларів.

НАСА хоче переконатися, що прийняті всі розумні заходи з капсулами, розроблений, щоб бути більш безпечними, ніж старі шатли НАСА.

"Ми говоримо про пілотованих польотах", - підкреслив Bridenstine отримує. “Це не для слабкодухих. Його ніколи не було і ніколи не буде".

Ця стаття спочатку з'явилася на сонце і було відтворено з дозволутенденції в технології694



Категория: Технологии